۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۴۰

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی خبرداد؛

حضور ۸۰۰ هزار نفری مردم در مراسم تشییع شهید آل هاشم در تبریز

حضور ۸۰۰ هزار نفری مردم در مراسم تشییع شهید آل هاشم در تبریز

تبریز- سرپرست استانداری آذربایجان شرقی از حضور ۸۰۰ هزار نفری مردم در مراسم تشییع شهید آل هاشم در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تراب محمدی عصر پنج شنبه در دیدار رؤسای اتحادیه‌های علمای اهل بیت (س) ترکیه با وی افزود: آیت الله ال هاشم یک چهره دینی ممتاز و شخصیت برجسته در استان بود که خالصانه سعی می‌کرد مشکلات مردم در تمام حوزه‌ها را در مدت هفت خدمت در کسوت امام جمعه حل کند.

وی ادامه داد: حضور ۸۰۰ هزار نفری مردم در مراسم تشییع این الله شهید آل هاشم نشان دهنده محبوبیت وی در بین تمام مردم است.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: نماینده ولی فقیه مرکز ثقل الفت و مهربانی بین مردم آذربایجان و حبل المتین علاقمندان به نظام جمهوری اسلامی بود و عاشقانه با تمام علایق و گرایش‌های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی، ارتباط ویژه داشت.

وی بیان کرد: َدر اوایل پیروزی انقلاب اسلامی به خاطر ترور شخصیت‌های مذهبی و مسئولین از جمله دو امام جمعه در تبریز، نرده و حفاظی جهت جدایی مردم از مسؤلین در محل نماز جمعه نصب شده بود که با ورود ایشان به تبریز، این نرده‌ها برچیده شد که نشان از سلوک ویژه مدیریتی وی بود.

محمدی افزود: استاندار فقید آذربایجان شرقی هم در چهار ماه و اندی خدمتش با مردم و در بین مردم بود و مشکلات آنان را شبانه روز پیگیری می‌کرد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور فقید هم مردمی و خستگی ناپذیر بود و به تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری شبانه روز به امور کشوری می‌پرداخت و در سفرهای استانی نیز مشکلات استان‌ها را پایش و رسیدگی می‌کرد.

وی اضافه کرد: سانحه پرواز بالگرد ممکن است برای هر کشوری اتفاق بیفتد که در کشور ما هم متأسفانه روی داد و ملت را داغدار کرد.

کد خبر 6117044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha