۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۰۴

معاون استاندار:

۵۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در خوزستان در حال ساخت است

۵۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در خوزستان در حال ساخت است

اهواز - معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت:از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون قریب به ۲۰ هزار واحد در حوزه روستایی و ۳۰ هزار واحد در مجموعه شهری سطح استان در حال ساخت و ساز است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن سطح شهر اهواز، اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن، یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است که یکی از مشکلات و بحث‌های اساسی این طرح بزرگ تأمین زمین بوده است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان بیان کرد: سال گذشته موفق شدیم در حوزه شهری علاوه بر زمین‌های قبلی، ۵۴ هزار واحد زمین در سطح استان تأمین کنیم و در بخش روستایی قریب به ۲۰ هزار زمین تأمین شده که بسته جدید ما در حال واگذاری و انجام مراحل ساخت هستند.

وی گفت: از ابتدای طرح تاکنون قریب به ۲۰ هزار واحد در حوزه روستایی و ۳۰ هزار واحد در مجموعه شهری سطح استان در حال ساخت و ساز است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان ادامه داد: هدف گذاری ما این است که تا پیش از هفته دولت، تمامی اراضی که تأمین زمین شده به مرحله فوندانسیون برسانیم و عملیات اجرایی تمامی سایت‌ها همزمان آغاز شود.

کد خبر 6117057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
      0 0
      مسکن ملی های ساخته شده در بیابان. بیابان نشینی. اگ میخواین تو روستا بدین خب واقعا تو خود روستا زمین بدین چرا از روستا هم بیرونش میکنید و انتظار دارین طرف بره بسازه تنهایی تو بیابون زندگی کنه. مث زمین‌هایی ک تو ایذه واگذار کردین.
    • همت پناه ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
      0 0
      سلام مستاجرم ایثارگری دارم توان مالی برای اجاره مسکن ندارم برای مسکن مارا یاری دهید ۶میلیون حقوق می گیرم برای اجاره تمام می‌شود ازدزفول