۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۳

خطیب جمعه خمین:

شهید رییسی تصویر رییس جمهور در تراز انقلاب را به تصویر کشید

شهید رییسی تصویر رییس جمهور در تراز انقلاب را به تصویر کشید

خمین-خطیب جمعه خمین گفت: شهید آیت الله رییسی، تصویر ارزشمندی از رییس جمهور تراز انقلاب اسلامی را به تصویر کشید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های نماز جمعه خمین با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان شهید ایشان افزود: شهادت آیت الله رئیسی، وزیر امور خارجه و همراهان ایشان ضایعه بزرگی در سطح منطقه و جامعه است.

وی تاکید کرد: شهید آیت الله رئیسی تصویر ارزشمندی از رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی به تصویر کشید.

امام جمعه خمین، شخصیت ارزشمند اخلاقی، معنوی، مملو از زهد، بی اعتنا به دنیا، ساده زیست، اهل صبر و استقامت را از ویژگی‌های سیدالشهدای خدمت بیان کرد.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: این شهید بزرگوار در مدیریت از سختکوشی، تدبیر، عقلانیت، منطق، ابتکار و نوآوری، کارآمد در عرصه‌های خدمت، احساس مسئولیت در برابر مردم، دلسوز، انتقادپذیری و سعه صدر برخوردار بود.

خطیب جمعه خمین تاکید کرد: خادم الرضا در زمان حضور در استان قدس، تحول شگرفی در این آستان مقدس ایجاد کرد.

حجت الاسلام میرصادقی، جرأت ایستادگی در مقابل و دانه درشت‌های فساد اقتصادی را مهمترین ویژگی‌های آیت الله رئیسی در زمان ریاست قوه قضائیه بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید آیت الله رئیسی مانند شهید سلیمانی صاحب مکتب و شهید امیر عبدالهیان نیز در دیپلماسی سردمدار است، گفت: مردم سرافراز از انتخاب آیت الله رئیسی بعنوان رئیس جمهور خرسند هستند و به طور حتم حماسه ماندگار دیگری را هشتم تیرماه رقم خواهند زد.

امام جمعه خمین گفت: شهیدان رئیسی و امیر عبدالهیان در دولت سیزدهم موفقیت‌های بسیاری در عرصه بین المللی و اقتصادی و دیپلماسی به دست آوردند.

کد خبر 6117556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
      0 0
      خدا آقای رییس‌جمهور عزیزمان و همراهان ایشان ، را رحمت کند که واقعاً رابطه با همسایگان مملکت مان را در اولویت قرار داد سپس به جاهای دیگر ،از نظر اقتصادی هم میخواست مشکلات را حل کنند که متأسفانه شهید شده‌اند ،ای شهیدان راهتا ن ادامه دارد.