۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۴۷

حدادعادل:

حضور عظیم مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت باعث اقتدار ملت شد

حضور عظیم مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت باعث اقتدار ملت شد

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایی گفت: حضور عجیب و عظیم مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت، باعث اقتدار این ملت در سراسر جهان شد و این نشان می‌دهد که ان‌شاالله راهشان ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف اصولگرایی ضمن حضور در مراسم ترحیم شهید امیرعبداللهیان در حضور خبرنگاران، گفت: خداوندی که این انقلاب را با هدایت خود به پیروزی و موفقیت رسانده است، این مردم وفادار را ان‌شاالله تنها نخواهد گذاشت و ان‌شاءالله دعای شهدا پشتیبان ملت خواهد بود.

وی افزود: حضور عجیب و عظیم مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت، باعث اقتدار این ملت در سراسر جهان شد و این نشان می‌دهد که ان‌شاالله راهشان ادامه خواهد یافت و امثال این شهدا جای آنها را پر خواهند کرد.

حدادعادل در خصوص صفات بارز وزیر امور خارجه شهید، اظهار کرد: صفت بارز آقای امیرعبداللهیان که از دور مشهود بود نجابت، ادب، وقار، شخصیت، مهربانی و وفاداری او بود و این خصوصیات اخلاقی در کنار دانش او در دیپلماسی جمع شده بود، لذا به ایشان توفیق داده بود تا در عرصه‌های جهانی علاوه بر فوت و فن دیپلماسی، احترام مقامات کشورهای خارجی و دولت‌ها را جلب کرده بود.

کد خبر 6117662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha