۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۰۵

استاندار همدان:

شهید آیت‌الله رئیسی ساده‌زیست، پاک‌دست و صادق‌الوعد بود

شهید آیت‌الله رئیسی ساده‌زیست، پاک‌دست و صادق‌الوعد بود

همدان-استاندار همدان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی ساده‌زیست، پاک‌دست و صادق‌الوعد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه، گفت: شهید آیت‌الله رئیسی بسیار ساده زیست بود و پاک‌دستی، مبارزه با فساد و صادق‌الوعدبودن ایشان زبان‌زد عام و خاص بود.

وی افزود: ایشان نماینده رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در آستان مقدس رضوی بودند و به خادم‌الرضا بودن خود افتخار می‌کردند.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: شهید آیت‌الله دکتر رئیسی در ابتدای آغاز به کار دولت با استفاده از تمام ظرفیت‌های سلامت، دانشمندان و فرزندان راستین ایران‌اسلامی کشته‌های ویروس منحوس کرونا را کاهش داد و در نهایت به این بیماری فائق آمد.

وی بیان کرد: پروژه‌ی انتقال آب از سد تالوار به همدان از سال ۸۳ آغاز شده بود و پس از ۱۷ سال فقط ۳۰ درصد پیشرفت داشت و ۳ سال زمان و بیش‌از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز بود که با عنایت ویژه‌ی رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله دکتر رئیسی انتقال آب در مدت ۶ ماه انجام شد.

استاندار همدان اظهار کرد: شهید والامقام آیت‌الله دکتر رئیسی سال‌های اول انقلاب‌اسلامی دادستان همدان بودند و به همین دلیل یک علاقه خاص به مردم شریف دارالمؤمنین همدان داشتند.

وی افزود: رئیس جمهور شهید حضرت آیت‌الله رئیسی همواره می‌گفتند: وظیفه ما خدمت‌رسانی به مردم است و در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شریف به شهادت رسید.

قاسمی‌فرزاد اضافه کرد: با شهادت شهدای خدمت، مردم ایران اسلامی یک‌پارچه عزادار شدند و تشییع بی‌نظیر این عزیزان در تبریز، قم، تهران، بیرجند و مشهد رقم خورد که پس از رحلت حضرت امام‌خمینی (ره) و شهید سلیمانی این جمعیت انبوه را در هیچ مراسمی شاهد نبودیم.

وی گفت: خستگی‌ناپذیری در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران اسلامی به تأسی از منویات مقام‌معظم‌رهبری (مدظله‌العالی) از صفات بارز شهید والامقام آیت‌الله دکتر رئیسی بود.

کد خبر 6117706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha