۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۹

فرماندار تنگستان:

شهید رئیسی حامی حقوق عامه مردم بود

شهید رئیسی حامی حقوق عامه مردم بود

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: شهید آیت الله رئیسی از جنس، پشتیبان، حامی و احیاگر حقوق عامه مردم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح شنبه در مراسم یاد بود شهید جمهور رئیسی در جمع مردم شهرستان تنگستان ضمن تسلیت شهادت خادم الرضا (ع) سید محرومان، حضرت آیت الله رئیسی رئیس جمهوری اسلامی و جمعی از همراهانش خدمت ملت ایران و استان و شهرستان عنوان داشت: شهید حضرت آیت الله رئیسی در تمامی مسئولیت‌های که داشتند در دستگاه قضا؛ آستان قدس رضوی و در حوزه مسئولیت کوتاهشان در بخش ریاست جمهوری در واقع از جنس، پشتیبان و حامی و احیاگر حقوق عامه مردم بود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: شهید آیت الله رئیسی در دستگاه قضا و مسئولیت ریاست جمهوری با رفت آمدهای پر تکرارشان، نشست و برخواست های در مجامع روستای، شهری و محلی داشتند به دنبال این بودند که شناخت بیشتری از وضع موجود و در واقع تکلیف الهی حق عامه درست انجام داده باشند.

وی یاد آور شد: شهید آیت الله رئیسی در هر منصب و جایگاهی که بودند و هر مسئولیتی که داشتند یک مبارز به تمام معنا و فساد ستیز بودند.

لطفی خاطرنشان کرد: شهید آیت الله رئیسی در دوران مسئولیتش در ریاست جمهور با توجه به اینکه این موضوع مبارزه با فساد مطالبه مقام معظم رهبری و از دولت است مقاوم ایستادند و یکی از مبادی اصلی فساد در کشور که ارز ترجیهی بود با حذف آن در واقع یکی از مبادی تسخیر فساد در کشور را بستند که عده کمی از ارز ترجیهی استفاده می‌کردند.

آیت الله رئیسی مدافع محرومین بود

فرماندار تنگستان اضافه کرد: شهید آیت الله رئیسی ابتدای دولت بر اساس مطالبه جدی که از دولت بود ایستاد و موضوع مهم ارز ترجیهی را انجام دادند.

وی بیان کرد: شهید حضرت آیت الله رئیسی مدافع محرومین بودند، شهید حامی محرومین و مستضعفان جهان و محرومین فلسطینی را در اولویت می‌دانستند و فرمودند مسئله اول امت مسلمان در این برهه از زمان مسئله فلسطین است.

لطفی ادامه داد: شهید آیت الله رئیسی حامی محرومین و مستضعفین در کشور بود و خیلی از ویژگی‌های دیگر ارزشمند و بارزی داشتند و در واقع در مسیر کاری خود به خوبی به اجرا گذاشتند.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: اگر چه هم مسلمانان جهان و هم ملت ایران اسلامی در این حادثه غم انگیز و جانکاه بخوبی ادای تکریم و احترام به شهید آیت الله رئیسی و همراهانش کردند.

وی بیان کرد: راه و مکتب آیت الله رئیسی برگرفته شده از مکتب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری که گرفته شده از مکتب انبیا است و به یاری خدا ادامه خواهد داشت که از این مکتب و آرمان‌های بلند حضرت امام (ره)، انقلاب اسلامی و شهدا دفاع خواهیم کرد.

کد خبر 6118267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha