۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۶

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد؛

برگزاری بیش از ۱۰۰ وبینار آموزشی برای دانش‌آموزان خوزستانی

برگزاری بیش از ۱۰۰ وبینار آموزشی برای دانش‌آموزان خوزستانی

اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری بیش از ۱۰۰ وبینار آموزشی برای دانش‌آموزان این استان به منظور آمادگی بیشتر دانش آموزان در زمان امتحانات نهایی خبر داد.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال برای نخستین بار امتحانات نهایی دانش آموزی در سه مقطع دهم، یازدهم و دوازدهم برگزار می‌شود و نمرات این امتحانات در رتبه کنکور دانش آموزان مؤثر است؛ بر این اساس آموزش و پرورش خوزستان نسبت به برگزاری وبینارهای جمع بندی دروس برای دانش آموزان اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه وبینارهای نامبرده از فروردین ماه سال‌جاری و از طریق بستر برنامه شاد آغاز شده است، تصریح کرد: در فروردین و اردیبهشت ماه امسال تعداد ۱۰۳ وبینار برای ۱۸ درس برگزار شده که در هر وبینار به صورت میانگین ۶ هزار نفر شرکت کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: وبینارهای یادشده توسط سرگروه‌ها یعنی بهترین معلم‌های خوزستان و به صورت رایگان برگزار شد.

حبیبی گفت: با توجه به آغاز امتحانات نهایی، برای جمع بندی پایانی و آمادگی بیشتر دانش آموزان در زمان امتحان، دوره جدید وبینارها از جمعه چهارم خرداد ماه آغاز شده و تا سوم تیرماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: برنامه زمان بندی وبینارها نامبرده به دانش آموزان اطلاع رسانی شده تا بتوانند برنامه‌ریزی مناسب داشته و از این فضای آموزشی که یک فرصت مناسب است، استفاده بهینه را داشته باشند.

کد خبر 6119242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha