۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۴۶

امام جمعه گچساران:

خدمت بدون منت به مردم وظیفه همه نهادها و کارکنان دولت است

خدمت بدون منت به مردم وظیفه همه نهادها و کارکنان دولت است

یاسوج- امام جمعه گچساران گفت: خدمت بدون منت به مردم وظیفه همه نهادها و مدیران و کارکنان دولت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید عنایت هاشمی منش ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری گچساران افزود: ادارات و نهادها در ارائه خدمات به مردم باید همه را به یک چشم نگاه کنند و از تبعیض‌ها و فامیل بازی‌ها بشدت پرهیز کنند.

وی همچنین با اشاره به مبارزه با تبعیض و بی عدالتی افزود: مدیران ادارات و دستگاه‌های مختلف اجرایی باید در این شهرستان نسبت به تبعیض و بی عدالتی و پارتی بازی حساسیت بیشتری به خرج دهند.

هاشمی منش تصریح کرد: با اجرای عدالت در ارائه خدمات بهتر به مردم زمینه رضایتمندی انها فراهم می‌شود.

وی افزود: برخورد مناسب با مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب در ادارات و نهادها یک اصل قانونی، انسانی و شرعی است که باید رعایت شود.

امام جمعه گچساران همچنین با اشاره به جولان سگ‌های ولگرد در سطح شهر، گفت: این امر به یک معضل و عامل گلایه شهروندان تبدیل شده و دستگاه‌های مسئول، در جمع‌آوری سگ‌های ولگرد اقدامات لازم را انجام دهند.

وی همچنین با بیان اینکه قطعی آب و برق موجب نگرانی مردم شده است، گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما انتظار می‌رود این مشکلات در اسرع وقت برطرف شود.

امام جمعه گچساران همچنین نسبت به برخورد نامناسب مأموران سد معبر با دستفروشان هشدار داد و گفت: در برخی مواقع شاهد برخورد نامناسب مأموران سد معبر با دستفروشان هستیم که اینگونه رفتارها زیبنده نیست.

کد خبر 6119555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha