۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۰۱

یک پیشکسوت با مهر مطرح کرد

سه دلیلی که استقلال صدر رااز دست داد/ توصیه به نکونام و دو بازیکن

سه دلیلی که استقلال صدر رااز دست داد/ توصیه به نکونام و دو بازیکن

کارشناس فوتبال به دلایلی که باعث توقف استقلال برابر نساجی و از دست رفتن صدر جدول شد اشاره کرد و گفت: در دو بازی آینده ممکن است باز هم اتفاقات عجیبی رخ بدهد و آبی‌پوشان به صدر برگردند.

پرویز برومند در گفت و گو با خبرنگار مهر و در خصوص دلایل تساوی استقلال برابر نساجی مازندران گفت: استقلال در روزی که باید برنده از زمین خارج می‌شد تا همچنان صدرنشین لیگ باقی بماند نتوانست از این فرصت استفاده کرده و صدر را به رقیب قدیمی هدیه کرد.

دروازه بان سابق استقلال ادامه داد: آبی‌ها به سه دلیل نتوانستند از زمین برنده بیرون بیایند؛ اول اینکه تیم هماهنگ نبود و بازیکنان به تساوی راضی بودند. دلیل دوم عدم استفاده از تک موقعیت‌های بود که به دست آمده بود و بازیکنان در زدن ضربات نهایی کم دقت بودند و سومین دلیل چند اشتباه داوری بود که متأسفانه یک پنالتی استقلال گرفته نشد و همین عوامل باعث شد تا آبی پوشان به یک امتیاز دست پیدا کنند و راهی تهران شوند.

وی در خصوص نساجی هم گفت: این تیم شرایط خوبی در جدول ندارد و همین یک امتیاز هم برای قرمز پوشان قائمشهر غنیمت به شمار می‌رود. ساکت و بازیکنانش حالا با کسب این امتیاز امیدوارند در دو بازی باقی مانده امتیازات لازم را کسب و در لیگ برتر بمانند.

سه دلیلی که استقلال صدر رااز دست داد/ توصیه به نکونام و دو بازیکن

برومند در خصوص قضاوت داور دیدار استقلال و نساجی گفت: بیژن حیدری داور با تجربه‌ای است اما قضاوت او در این دیدار بدون اشتباه نبود یک پنالتی به سود استقلال گرفته نشد که اگر این اتفاق می‌افتاد آبی‌ها همچنان صدر جدول بودند. کمیته داوران در این روزهای حساس باید دقت بیشتری در انتخاب داوران از خود نشان دهد تا یک سوت اشتباه زحمات یکساله یک تیم را بر باد ندهد.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که چه تیمی به قهرمانی خواهد رسید گفت: حساسیت در بالا و پایین جدول به اوج خود رسیده است و علاقمندان به فوتبال منتظر پایان سوت بازی‌های دو هفته آخر هستند تا ببینند چه تیمی قهرمان می‌شود و چه تیم‌های به لیگ آزادگان سقوط می‌کنند.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: در حال حاضر پرسپولیس یک امتیاز از استقلال بیشتر دارد و این یک روزنه امید است اما اتفاقات فوتبالی که در زمین چمن رخ می‌دهد بارها معادلات بالا و پایین جدول را بهم زده است و یک اشتباه از دو تیم می‌تواند اتفاقات بزرگی را رقم بزند بنابراین باید تا ۱۲ خرداد ماه صبر کنیم و ببینیم چه تیمی جام را بالای سر خواهد برد.

برومند در خصوص دیدار هفته بیست و نهم استقلال برابر گل گهر سیرجان گفت: این دیدار یک بازی سخت و حساس است که می‌تواند امیدهای استقلال را برای رسیدن به قهرمانی پررنگ کند. استقلال می‌داند که با حریفی خوب بازی دارد که از انگیزه بالایی برخوردار است و در تهران و پخش مستقیم و مقابل هواداران استقلال می‌خواهد از این بازی امتیاز بگیرد. استقلال باید در این دیدار با توجه به شرایط حریف تغییراتی را در ترکیب بدهد تا بتواند در ورزشگاه آزادی برنده از زمین خارج شود.

سه دلیلی که استقلال صدر رااز دست داد/ توصیه به نکونام و دو بازیکن

کارشناس فوتبال خاطر نشان کرد: لیگ به حساس‌ترین روزهای خود رسیده است و برای هواداران بسیار جذاب شده است. نکونام از تجربه بالایی برخوردار است و باید در زمان اندکی که تا بازی برابر گل گهر باقی مانده تیم را از لحاظ روحی و روانی آماده این دیدار کند.

پرویز برومند در پایان گفت: او نمی‌تواند در این زمان اندک تمرین پر فشار را در دستور کار قرار دهد اما باید با انجام تمرینات شاداب و روحیه بخش تیم را به شرایط ایده آل برساند ضمن اینکه وظیفه حسینی و چشمی هم بسیار پررنگ است و آنها باید به عنوان بزرگ‌تر تیم با بازیکنان صحبت کرده و اجازه ندهند که جوان‌ترها انگیزه خود را از دست بدهند.

کد خبر 6120513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      0 1
      سه دلیل وجود نداره فقط یه دلیل هست اونم گلهای آفساید تقدیمی داوران به پیروزی هست
      • الرا ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
        0 0
        حرف زیاد است سخن فراوان عاقلان دانند که گفتارت بی اساس است و بازی پرسپولیس گویای حقیقت وتکنیک ....