دهن‌کجی اسرائیل به حکم دیوان دادگستری بین‌المللی؛

«رفح» آماج بمباران مجدد اشغالگران/۱۳فلسطینی کشته و زخمی شدند

«رفح» آماج بمباران مجدد اشغالگران/۱۳فلسطینی کشته و زخمی شدند

اشغالگران در ادامه گردن‌کشی برای جهانیان و نقض حکم الزام‌آور دیوان لاهه مناطق مختلفی از شهر رفح را آماج حملات توپخانه‌ای و پهپادی قرار دادند که طی آن ۷ فلسطینی شهید و ۶ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه دهن کجی اشغالگران به جهانیان، اشغالگران بار دیگر در بمباران مناطق مختلفی از شهر رفح در جنوب نوار غزه، ۷ فلسطینی شهید و ۶ تن دیگر زخمی شدند.

در شرایطی که رسانه‌های صهیونیستی ساعاتی پیش مدعی توافق میان کابینه جنگ این رژیم و نهادهای امنیتی بر سر توقف حملات به رفح بودند، اما ارتش این رژیم مناطق مختلف رفح را آماج مجدد بمباران توپخانه و پهپادی قرار داد.

پایگاه خبری فلسطین الیوم بامداد سه شنبه گزارش داد که اشغالگران مناطق غربی شهر رفح را آماج حملات توپخانه ای و پهپادی قرار دادند.

ارتش این رژیم در ادامه گردن‌کشی برای جهانیان و نقض حکم الزام‌آور دیوان دادگستری بین‌المللی، به مناطق مختلفی از شهر «رفح» حمله کرد.

شبکه «الجزیره» گزارش داد که مناطق مسکونی در تل السلطان واقع در غرب رفح توسط توپخانه و جنگنده‌های صهیونیست‌ها هدف قرار گرفتند.

خبرنگار الجزیره بامداد سه شنبه گزارش داد که توپخانه رژیم صهیونیستی طبقه فوقانی بیمارستان اندونزی را در محله تل السلطان در غرب شهر رفح هدف قرار داد.

کد خبر 6120856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha