حماس در بیانیه ای:

جامعه جهانی بمباران‌های وحشیانه اشغالگران را متوقف کند

جامعه جهانی بمباران‌های وحشیانه اشغالگران را متوقف کند

حماس در بیانیه ای از جامعه جهانی خواست که به مسئولیت قانونی و اخلاقی خود در قبال اقدامات دشمن جنایتکار صهیونیستی عمل کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از جامعه جهانی و شورای امنیت می‌خواهیم برای توقف جنگ علیه شهر رفح که در معرض بمباران‌های وحشیانه و کورکورانه صهیونیست‌ها قرار دارد و ده‌ها آواره فلسطینی از جمله شمار زیادی زن و کودک طی آن به شهادت رسیدند و موجب آوارگی مجدد افراد زیادی به سبب بمباران‌ها شده، اقدامات و تدابیری فوری و عملی اتخاذ کنند.

در بیانیه حماس آمده است: شورای امنیت باید در برابر بی‌توجهی دشمن جنایتکار صهیونیستی به حکم دیوان دادگستری بین‌المللی برای توقف فوری جنگ و حملات به رفح و اعزام شمار بیشتری از نیروهای خود به این منطقه که خطر وقوع کشتارهای بیشتر در این منطقه‌ی مملو از جمعیت را افزایش می‌دهد، به مسئولیت‌های قانونی و اخلاقی خود عمل کند.

حماس بیان کرد: ما نسبت به تشدید فاجعه انسانی و بهداشتی در شهر رفح در سایه حمله ارتش جنایتکار صهیونیستی به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی در این شهر که منجر به از کار افتادن بیشتر آنها زیر بمباران‌ها و محاصره و جنگ نسل‌کشی دشمن از بیش از ۷ ماه پیش شده، هشدار می‌دهیم.

کد خبر 6121444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha