تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف نوار غزه

تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف نوار غزه

حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف نوار غزه به ویژه رفح و کشتار فلسطینیان همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، در سایه حمایت‌های همه‌جانبه آمریکا و کشورهای غربی، ارتش رژیم صهیونیستی به جنایت‌های خود علیه غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه ادامه می‌دهد.

محله‌های «تل السلطان» و «السعودی» در غرب شهر رفح از سوی ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت. منابع رسانه‌ای گزارش دادند که در پی حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز شهر رفح دود آسمان این منطقه را فرا گرفته است.

در شمال نوار غزه نیز اشغالگران صهیونیست بیمارستان «الیمن السعید» در اردوگاه جبالیا را که هزاران آواره را در خود جای داده است محاصره کردند.

منطقه «بیت حانون» نیز هدف حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت و نظامیان صهیونیست به سوی خیابان «السکه» پیشروی کرده و این منطقه را شخم زدند.

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در شهرک بیت حانون نیز شهادت و زخمی‌شدن شماری از فلسطینیان را در پی داشت.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که در نتیجه حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان کمال عدوان و ژنراتورهای برق استقراریافته در آن، این ژنراتورها دچار آتش‌سوزی شده‌اند.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را اعلام کرد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تا این لحظه، ۳۶ هزار و ۹۰ نفر به شهادت رسیده‌اند.

همچنین این نهاد پزشکی فلسطینی بیان کرد که شمار کلی زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از آغاز جنگ در این باریکه به ۸۱ هزار و ۱۳۶ نفر رسیده است.

کد خبر 6121619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha