سخنگوی سازمان پدافند غیرعامل غزه:

هیچ محل امنی در نوار غزه وجود ندارد

هیچ محل امنی در نوار غزه وجود ندارد

سخنگوی سازمان پدافند غیرعامل نوار غزه در سخنانی اعلام کرد که به دلیل شدت جراحات و کمبود امکانات ممکن است شمار شهدای جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در «مواصی» افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «محمود بصل» سخنگوی سازمان پدافند غیرعامل نوار غزه در اظهاراتی اعلام کرد که بیشتر شهدای جنایت ارتش رژیم صهیونیستی در حمله به چادرهای محل اقامت آوارگان فلسطینی در منطقه «مواصی» واقع در رفح را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

سخنگوی سازمان پدافند غیرعامل نوار غزه افزود: بیشتر زخمی‌های جنایت مواصی در رفح با جراحاتی شدید مواجه هستند. کمبود امکانات ممکن است به افزایش شمار شهدا بیانجامد. همچنین به دلیل شدت جراحات امکان دارد شمار شهدا افزایش پیدا کند.

محمود بصل ادامه داد: هیچ محل امنی در نوار غزه وجود ندارد. اشغالگران بیمارستان‌های نوار غزه را تقریباً به طور کامل ویران کرده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه نیز اعلام کرد که در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به چادرهای محل استقرار آوارگان فلسطینی در منطقه مواصی واقع در رفح، ۲۱ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

همچنین این نهاد پزشکی فلسطینی بیان کرد که در پی این جنایت، ۶۴ فلسطینی زخمی شده‌اند که ۱۰ نفر از آنان دچار جراحات شدیدی شده‌اند.

کد خبر 6121730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha