روایت شکنجه اسرای فلسطینی از زبان صهیونیست‌ها

روایت شکنجه اسرای فلسطینی از زبان صهیونیست‌ها

یک روزنامه صهیونیستی اذعان کرد که اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی شکنجه شده‌اند و شماری از آنان در نتیجه شکنجه به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در گزارشی اذعان کرد که شکنجه اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت شماری از آنان انجامیده است.

این روزنامه صهیونیستی به نقل از ۲ منبع اشاره کرد که تحقیقات صورت‌گرفته از سوی رژیم صهیونیستی نشان داده ۲ اسیر فلسطینی در بازداشت‌گاه صهیونیستی "سدی تیمان" واقع در سرزمین‌های اشغالی در نتیجه شکنجه به شهادت رسیده‌اند.

هاآرتص به نقل از منابع وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی بیان کرد که ۲ اسیر فلسطینی دیگر نیز در نتیجه سهل‌انگاری یا عدم درمان کافی در محل بازداشت خود به شهادت رسیده‌اند.

بنا بر ادعای این روزنامه صهیونیستی در پی شهادت شماری از اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، تعدادی از نظامیان صهیونیست تحت بازجویی قرار گرفته‌اند. در عین حال این روزنامه صهیونیستی اذعان کرد که هیچ‌کدام از این نظامیان صهیونیست بازداشت نشده‌اند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرد که این ۲ اسیر فلسطینی در ماه مارس گذشته در خان‌یونس به اسارت رژیم صهیونیستی درآمده‌اند و در قید حیات بوده‌اند.

طبق گزارش هاآرتص تحقیقات صورت‌گرفته از سوی مقامات رژیم صهیونیستی احتمال می‌دهد که نظامیان صهیونیست با اجسامی به برخی نقاط پیکر این اسرای فلسطینی ضربه زده باشند و دلایلی مبنی بر اصابت جسمی به سر یکی از این ۲ اسیر نیز وجود دارد.

گفتنی است اشغالگران صهیونیست از آغاز حملات وحشیانه خود علیه نوار غزه صدها فلسطینی ساکن این باریکه را به اسارت گرفته و به مکان‌هایی نامعلوم منتقل کرده‌اند و هیچ اطلاعاتی از سرنوشت این اسرای فلسطینی در دست نیست.

کد خبر 6121809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha