۸ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۴۴

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها:

شهید رئیسی خدمتگزار مردم و همراه رهبر انقلاب بود

شهید رئیسی خدمتگزار مردم و همراه رهبر انقلاب بود

همدان-رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: آن‌چیزی که مردم در تشییع این شهید بزرگوار به دنیا القا کردند، این بود که شهید رئیسی، باورمند به خدمت به مردم، متعهد، صادق با مردم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی رستمی در مراسم شب هفت شهدای خدمت در مسجد بزرگ دانشگاه بوعلی‌سینای همدان، اظهار کرد: راه شهادت راهی باز بوده و بسته نمی‌شود.

وی افزود: با توجه به آیه ۲۳ سوره احزاب، کسی که به شهادت می‌رسد که شهید زندگی کند، مهم این است که بر پای عهدی که با خدا بستیم بایستم.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه ما در سوگ مردی هستیم که قواعد و تحریم‌های اجتماعی را در شرایط خود بهم ریخت، تصریح کرد: در این شرایط بهم ریخته اقتصادی کشور، مردم این‌چنین برای تشییع پیکرش آمدند.

حجت‌الاسلام رستمی افزود: این تشییع در دوره‌ای اتفاق افتاد که چالش‌های جدی در کشور و بین‌الملل ایجاد شده بود.

وی تاکید کرد: این تشییع برای دولت‌مردی بود که در حال خدمت بود، مردم در این تجمع باشکوه برای رفع نیازهای خودشان نیامده بودند، بلکه برای بدرقه یک رئیس جمهوری بود که دوران ریاستش تمام شده بود.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به این دشمنان در طی جنگ شناختی طولانی مدت منتظر چیدن محصول خود بودند که تمام معادلات آنها برهم ریخت.

حجت‌الاسلام رستمی با اشاره به رشد اقتصادی نزدیک به صفر، تورم بالای ۴۰ درصد شکاف‌های در حال تشدید قومی، زبانی در کشور و شکاف شیعه و سنی را در کشور از تبعات هجوم دشمنان دانست و ادامه داد: در این شرایط پیچیده مردم این‌چنین برای تشییع این شهید والا مقام آمدند.

وی با اشاره به شرایط سخت در دوران کرونا و آسیب دسدن نوجوانان و جوانان کشور از سوی فضای مجازی مسموم، افزود: دولت شهید رئیسی در موقعیتی تشکیل شد که باز کردن گره‌های کشور بسیار سخت بود.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد: آن چیزی که مردم در تشییع این شهید بزرگوار به دنیا القا کردند، این بود که این شهید والامقام باورمند به خدمت به مردم، متعهد، صادق با مردم، یک رو و همراه با رهبر بود.

حجت‌الاسلامی رستمی در پایان یادآور شد: شهید جمهور همواره باور داشت وظیفه دارد برای خدا کار می‌کند، و می‌گفت هیچ‌وقت نگران یک دوره‌ای بودن دولتش نبود و باور داشت باید در این مدت کارهای زمین مانده را باید انجام دهد.

کد خبر 6121926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha