۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۱۸

معاون کانون پرورش فکری اردبیل:

پویش «گلدان من» در مراکز کانون اردبیل برگزار می‌شود

پویش «گلدان من» در مراکز کانون اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل - معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان استان اردبیل گفت: پویش «گلدان من» با هدف نهادینه کردن فرهنگ آشنایی و حفاظت از محیط زیست در مراکز کانون اردبیل برگزار می‌شود.

داریوش علومی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پویش «گلدان من» با هدف نهادینه کردن فرهنگ آشنایی و حفاظت از محیط زیست، آموزش کاشت و نگهداری از گل و گیاه و در راستای سیاست‌های مرکزمحوری، مخاطب‌محوری، نوجوان‌محوری در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل اجرا خواهد شد.

وی افزود: کاشت حداقل یک گلدان توسط هر عضو با همراهی و مشارکت مربیان و خانواده‌ها، دعوت از شخصیت‌های علمی فرهنگی هنری و ادبی برای مشارکت در برنامه، طراحی و اجرای برنامه‌های خلاق‌محور مرتبط با طرح شامل قصه‌گویی، معرفی کتاب، تهیه قطعه ادبی و برگزاری نمایشگاه از آثار اعضا از جمله برنامه‌های این پویش است.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان استان اردبیل خاطرنشان کرد: توجه به محیط پیرامونی و تبیین حفاظت از محیط زیست، ایجاد فضای سبز، افزایش تمرکز و مهارت‌های اجتماعی کودکان و نوجوانان، هدایت اعضا به سوی فعالیت‌های علمی و پژوهشی، به کارگیری روش‌های مختلف پرورش گل و گیاه و معرفی منابع علمی در این خصوص، جذب و پایدارسازی اعضا و اجرای برنامه‌های خلاق‌محور با رویکرد تربیتی و آموزشی از اهداف این برنامه خواهد بود.

علومی تصریح کرد: پویش «گلدان من» جز برنامه‌های عملیاتی کانون استان اردبیل در واحد آموزش و پژوهش به صورت ۳ ساله برنامه‌ریزی شده و مهلت اجرای این طرح در سال ۱۴۰۳ از خردادماه تا پایان آبان است.

کد خبر 6122735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha