تجاوز هوایی صهیونیست‌ها به بانیاس سوریه/11شهید وزخمی برجای گذاشت

تجاوز هوایی صهیونیست‌ها به بانیاس سوریه/11شهید وزخمی برجای گذاشت

منابع خبری در سوریه از تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به شهر بانیاس و مقابله پدافند هوایی سوریه خبر دادند که در پی آن، یک کودک شهید و ۱۰ نفر دیگر مجروح شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، در جریان حمله موشکی رژیم صهیونیستی به برخی از مناطق سوریه، شماری از شهروندان سوری شهید و زخمی شدند.

پایگاه خبری روسیا الیوم چهارشنبه شب به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی چندین نوبت یک سایت نظامی در مرکز و یک ساختمان مسکونی در شهر بانیاس هدف قرار دادند که بر اثر آن یک کودک شهید و ۱۰ غیر نظامی دیگر زخمی شدند.

این منبع نظامی افزود: حدود ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز، دشمن صهیونیستی از سمت خاک لبنان حمله هوایی کرد و یک سایت در منطقه مرکزی و یک ساختمان مسکونی در شهر بانیاس در منطقه ساحلی را هدف قرار داد.

رسانه‌های خبری در سوریه همچنین اعلام کردند که دشمن صهیونیست حمله هوایی از سمت جولان اشغالی به اهدافی در شهر حمص واقع در غرب سوریه انجام داد.

این منابع افزودند: پدافند هوایی سوریه با این حمله مقابله و برخی از موشک‌های شلیک شده از سوی دشمن را ساقط کرد اما در جریان این حمله خساراتی مادی وارد شده است.

پیش از این نیز رژیم صهیونیستی بارها سعی در حمله به اهداف مختلف در سوریه داشته که این حملات در بیشتر موارد با مقابله از سوی پدافند هوایی سوریه روبرو شده است.

کد خبر 6123034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد امین سید رضی از قزوین ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      1 0
      حمله ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیستی به بانیاس با هدف انحراف افکار عمومی صورت می‌گیرد تا دامنه جنگ را در منطقه و جهان گسترش دهد والسلام نامه تمام