واکنش حماس و جهاد اسلامی به عملیات قهرمانانه ضدصهیونیستی در نابلس

واکنش حماس و جهاد اسلامی به عملیات قهرمانانه ضدصهیونیستی در نابلس

جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین عملیات ضد صهیونیستی امروز مبارزان فلسطینی در نابلس در شمال کرانه باختری را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌های جداگانه‌ای عملیات قهرمانانه مبارزان فلسطینی ضد نظامیان اشغالگر در کرانه باختری را تبریک گفتند.

در همین ارتباط، تارنمای فلسطین الیوم چهارشنبه شب گزارش داد که جهاد اسلامی با انتشار بیانیه‌ای ضمن تمجید از عملیات غرورآفرین ضد صهیونیستی در نابلس اعلام کرد که این عملیات قهرمانانه پاسخ طبیعی به نسل کشی فلسطینیان در غزه و خشونت شهرک نشینان اشغالی و نظامیان دشمن صهیونیستی علیه ساکنان فلسطینی در کرانه باختری صورت گرفت.

از سوی دیگر، جنبش مقاومت فلسطین، حماس در بیانیه‌ای انجام عملیات ضد صهیونیستی در نابلس در کرانه باختری را تبریک گفت.

در بیانیه حماس آمده است: این جنبش، عملیات ضد صهیونیستی توسط یکی از مجاهدان قهرمان فلسطین در نزدیکی یکی از ورودی‌های شهر نابلس و هدف قرار دادن شماری از نظامیان دشمن صهیونیستی و مجروح کردن تعدادی از آنها را تبریک می‌گوید.

رسانه‌های فلسطینی چهارشنبه شب از عملیات ضد صهیونیستی در نزدیکی نابلس در شمال کرانه باختری خبر دادند که طی آن ۲ نظامی صهیونیست مجروح به هلاکت رسیدند.

همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی نیز عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه اهالی غزه انجام داده‌اند.

کد خبر 6123057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha