۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۸

در گفت و گو با مهر عنوان شد؛

توسعه فعالیت‌های معدنی آذربایجان‌شرقی شتاب می‌گیرد/مزایده ۳۳۱معدن

توسعه فعالیت‌های معدنی آذربایجان‌شرقی شتاب می‌گیرد/مزایده ۳۳۱معدن

تبریز- مدیر کل صمت آذربایجان شرقی از واگذاری ۳۳۱ محدوده معدنی از طریق مزایده برای تسریع توسعه فعالیت‌های معدنی در استان خبر داد و گفت: فعالیت‌های معدنی آذربایجان‌شرقی شتاب می‌گیرد.

عبدالحمید سرتیپی در گفت و گو با خبرنگار مهر از واگذاری ۳۳۱ محدوده معدنی از طریق مزایده برای تسریع توسعه فعالیت‌های معدنی در استان خبر داد و گفت: از بین ۳۳۱ محدوده معدنی، ۱۱۸ معدن دارای پروانه بهره‌برداری است و بقیه معادن پروانه اکتشاف، گواهی کشف و مجوز برداشت دارند.

سرتیپی افزود: علاقمندان برای سرمایه‌گذاری در حوزه معدن می‌توانند از ۳۱ اردیبهشت تا ۱۶ خرداد در سامانه ستاد ثبت نام و تا ۲۶ خرداد اسناد و مدارک مورد نیاز را به اداره کل صمت استان ارسال کنند.

وی اظهار کرد: به دلیل ساماندهی محدوده‌های معدنی اگر معدنی به حالت رکود باشد سلب صلاحیت شده و از طریق مزایده واگذار خواهد شد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه آذربایجان شرقی از لحاظ معدنی جایگاه مهم و ممتازی در کشور دارد، افزود: توسعه فعالیت‌های معدنی یکی از برنامه‌های راهبردی تعریف شده برای استان است که در این زمینه فعالیت‌های معدنی باید رشد و توسعه یابد.

کد خبر 6123153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهران زنجانلی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
      0 0
      سود آذربایجان از این اکتشاف و استخراج ها چیه؟ فقط تخریب طبیعت و گرد و خاک . کاش پروژه های اقتصادی و توریستی و ... در راستای شکوفایی استان سرعت میگرفت