۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۹

گرامیداشت رئیس‌جمهور قرآنی از سوی حافظان و قاریان کشور برگزار شد

گرامیداشت رئیس‌جمهور قرآنی از سوی حافظان و قاریان کشور برگزار شد

بزرگداشت شهید آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور قرآنی و همراهان ایشان از سوی جامعه قرآنی کشور در حسینیه الزهرا(س)، مجتمع امام خمینی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور قرآنی و همراهان ایشان از سوی جامعه قرآنی کشور با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌ابوالقاسم، مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت و حوزه‌های علمیه و جمع کثیری از استادان، قاریان، حافظان و فعالان امور قرآنی چهارشنبه نهم خردادماه از موعد نماز مغرب در حسینیه الزهرإ (س)، مجتمع امام خمینی (ره) برگزار شد.

تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاریان برجسته و بین‌المللی ازجمله هادی موحدامین، سیدمصطفی حسینی، احمد ابوالقاسمی و اجرای گروه همخوانی محمد رسول الله (ص) و مناجات‌خوانی مهدی سماواتی ازجمله بخش‌های این مراسم بود.

شهید آیت‌الله رئیسی در دوران خدمتش در همه برنامه‌های قرآنی از جمله تجلیل از خادمان قرآن، مسابقات بین‌المللی قرآن و نمایشگاه قرآن حضور یافت و پای صحبت فعالان قرآنی کشور نشست. ایشان در روزهایی که در برخی کشورهای غربی به ساحت قرآن کریم بی‌احترامی شده بود در سازمان ملل با قرآنی در دست حضور یافت و از حقانیت آیات الهی دفاع کرد.

حضور صددرصدی آیت‌الله رئیسی در برنامه‌های قرآنی در دوران خدمتش دلیلی است که اهالی قرآن او را رئیس‌جمهور قرآنی خطاب کنند.

یادآور می‌شود، رئیس‌جمهور فقید و هیئت همراه برای افتتاح سد قیزقلعه‌سی، پروژه آبی مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان و تکمیل و توسعه سد خداآفرین، ۳۰ اردیبهشت‌ماه به شهر مرزی خداآفرین سفر کرده بودند و در بازگشت به شهر تبریز، بالگرد حامل ایشان و همراهان در ارتفاعات نزدیک شهر ورزقان سقوط کرد و همگی سرنشینان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

کد خبر 6123288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha