۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۹

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان:

مدیران از مدیریت شهید جمهور درس بگیرند

مدیران از مدیریت شهید جمهور درس بگیرند

اهواز - نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مدیران از مدیریت خالصانه آیت الله رئیسی عبرت بگیرند و به دنبال رفع مشکلات مردم باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید عبد النبی موسوی فرد پیش از ظهر امروز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی و همراهان وی که در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه برگزار شد، اظهار کرد: باورم نمی‌شود که هفته گذشته این مرد بزرگ و دغدغه مند برای حل مشکلات ایران اسلامی، همه دل‌ها و قلب‌ها را نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا به هم نزدیک کرد، همچنین امروز به سوگ نشستن با افرادی که در سایه زحمات این مرد بزرگ مشکلاتشان برطرف شد را شاهد باشیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به کارگران هفت تپه گفت: از شما که قدردان شخصی هستید که مرد تراز مدیریت در انقلاب است، تشکر می‌کنم.

وی اخلاص، توکل، محرومیت زدایی و توجه به قشر محروم و ولایتمداری را چهار ویژگی شهید رئیسی برشمرد و بیان کرد: اخلاص در عمل ایشان سبب شد که اکنون قلب میلیون‌ها نفر برایشان بتپد، خداوند می‌فرماید شخصی که اعتقاد و اعمالش خالصانه باشد محبت او را به دل‌ها می‌اندازیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: یک چهارم جمعیت دنیا از کشورهای مختلف در عزاداری وی عزای عمومی اعلام کردند که حتی شاید برخی مسلمان هم نبودند و این به جز ۶۰ کشوری است که برای مراسم تشییع شهید جمهور هیأت فرستادند لذا این نشان از اخلاص شهید رئیسی دارد.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه باید از رفتارهای شهید رئیسی درس بگیریم، تصریح کرد: اینکه مدیری شبانه روز و تعطیلی نمی‌شناسد و به دنبال رفع مشکلات مردم است از اخلاص وی است. ای مدیران از مدیریت خالصانه آیت الله رئیسی عبرت بگیریم و به دنبال رفع مشکلات مردم باشیم.

وی افزود: بسیاری مسأله توکل را نمی‌پذیرند و تنها برای قشنگی آن را می‌شنویم، توکل یعنی تکیه به مال دنیا نباشد و به خدا تکیه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: روزی که آیت الله رئیسی این دولت را تحویل گرفت، ۴۸۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه وجود داشت و دولت قبلی یک هزار و ۵۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی داشت به طوری که حتی قادر به پرداخت حقوق مرداد ماه ۱۴۰۰ نبودند، حتی وزرا می‌گفتند حقوق ما را پرداخت نکرده اید پس چگونه دولت را تحویل گرفته اید و می‌خواهید آن را اداره کنید.

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: در دولت سیزدهم ۱۰ هزار کارخانه خرد و کلان به چرخه تولید برگشتند که در نتیجه آن هزار جوان مشغول به کار شدند.

وی با اعلام اینکه آیت الله رئیسی به مناطق محروم توجه ویژه ای داشتند، عنوان کرد: سفر وی به منطقه‌های محروم احمد فداله، اندیکا، منبع آب اهواز، شادگان، آبادان و خرمشهر نشان از این امر دارد.

کد خبر 6123431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha