نامه رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکا در صدر رسانه‌های عربی

نامه رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکا در صدر رسانه‌های عربی

رسانه‌های عربی ضمن بازتاب گسترده نامه رهبر انقلاب به دانشجویان‌ آمریکا، اعلام همبستگی ایشان با این دانشجویان و قدردانی از موضع شرافتمندانه آنها را بازتاب دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نامه رهبر معظم انقلاب برای دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا بازتاب زیادی در رسانه‌های عربی داشت و این رسانه‌ها بخش‌های مختلفی از نامه مقام معظم رهبری را برجسته کردند.

شبکه المیادین که سرتیتر مقاله خود را به این نامه اختصاص داده بود، اعلام کرد: امام سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای برای دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا اعلام کرد که آنها الهام بخش اقدام برای مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی در سراسر جهان هستند.

نامه رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکا در صدر رسانه‌های عربی

المیادین با انتشار متن کامل نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان آمریکایی اعلام کرد: امام خامنه‌ای در پیام خود برای جوانان و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا که برای دفاع از زنان و کودکان غزه به میدان آمدند، تاکید کرد که شما اکنون در سمت درست تاریخ ایستاده‌اید و بخشی از جبهه مقاومت هستید و تحت فشار ظالمانه دولت خود که آشکارا از رژیم غاصب و بی‌رحم صهیونیستی دفاع می‌کند، مبارزه شرافتمندانه‌ای را آغاز نموده‌اید.

وب سایت النشره لبنان نیز متن کامل نامه مقام معظم رهبری برای دانشجویان آمریکا را منتشر و اعلام کرد: رهبر انقلاب اسلامی ایران در نامه خود به جوانان و دانشجویان در ایالات متحده اظهار داشت که شما کسانی هستید که وجدان‌هایتان برای دفاع از زنان و کودکان مظلوم غزه بیدار شده است. شما اکنون بخشی از جبهه مقاومت هستید که مبارزه شرافتمندانه‌ای را تحت فشار بی‌رحمانه دولت خود که آشکارا از رژیم غاصب و بی‌رحم صهیونیستی حمایت می‌کند آغاز کرده‌اید.

نامه رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکا در صدر رسانه‌های عربی

شبکه المنار هم در این زمینه به نوبه خود اعلام کرد: امام سید علی خامنه‌ای در نامه‌ای برای جوانان و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا که برای دفاع از مردم مظلوم غزه قیام کرده‌اند خطاب به آنها گفت: امروز تاریخ ورق می‌خورد و شما در سمت درست آن ایستاده‌اید.

این شبکه عربی ادامه داد: امام خامنه‌ای نامه خود برای دانشجویان آمریکا را پیام همدلی و همبستگی با آنها توصیف و تاکید کرد که حمایت اساتید دانشگاه از شما دانشجویان در مقابل عمل پلیسی دولت آمریکا اتفاق مهم و تاثیرگذاری است و من با شما جوانان همدردی و همبستگی می‌کنم و قدردان استواری شما هستم.

وب سایت عراقی شفق نیوز هم با انتشار متن نامه رهبر معظم انقلاب برای دانشجویان آمریکایی اعلام کرد که رهبر انقلاب اسلامی ایران برای جوانان و دانشجویان در آمریکا که برای دفاع از زنان و کودکان مظلوم غزه به خیابان‌ها آمده‌اند نامه‌ای ارائه داد.

نامه رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکا در صدر رسانه‌های عربی

این وب سایت عراقی افزود که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران جوانان و دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین را بخشی از جبهه مقاومت دانسته و مبارزه شریف آنها برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین، آن هم در شرایطی که دولت آمریکا به شدت این دانشجویان را تحت فشار قرار داده، ستود و اعلام کرد: به شما اطمینان می‌دهم که وضعیت امروز در حال تغییر است و سرنوشت دیگری در انتظار منطقه حساس غرب آسیاست. امروز بسیاری از وجدان‌ها در مقیاس جهانی بیدار شده و حقیقت در حال آشکار شدن است. تاریخ امروز در حال ورق خوردن بوده و شما در سمت درست آن ایستاده‌اید.

وب سایت العهد لبنان هم در همین زمینه آن بخش از نامه مقام معظم رهبری که مربوط به همدردی و همبستگی با دانشجویان آمریکا و قدردانی از موضع شرافتمندانه آنها در حمایت از مردم فلسطین بود را برجسته و اعلام کرد: امام خامنه‌ای در نامه خود خطاب به دانشجویان حامی غزه در آمریکا به آنها گفت که شما امروز در سمت درست تاریخ ایستاده‌اید و بخشی از جبهه مقاومت به شمار می‌روید. هدف از این مبارزه، مقابله با ظلم مفتضحانه‌ای است که شبکه تروریستی بی‌رحمی به نام صهیونیسم سال‌هاست بر مردم فلسطین روا داشته است.

کد خبر 6123437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      4 0
      جانم فدای رهبر