العهد مطرح کرد؛

قدردانی امام خامنه‌ای از مواضع شرافتمندانه دانشجویان‌ آمریکایی

قدردانی امام خامنه‌ای از مواضع شرافتمندانه دانشجویان‌ آمریکایی

وبگاه لبنانی العهد با انتشار نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران خطاب به دانشجویان آمریکا نوشت که امام خامنه‌ای از مواضع شرافتمندانه دانشجویان آمریکایی قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، وب سایت العهد لبنان ضمن انتشار نامه مقام معظم رهبری خطاب به دانشجویان آمریکا، آن بخش از این نامه که مربوط به همدردی و همبستگی با دانشجویان آمریکا و قدردانی از موضع شرافتمندانه آنها در حمایت از مردم فلسطین بود را برجسته و اعلام کرد: امام خامنه‌ای در نامه خود خطاب به دانشجویان حامی غزه در آمریکا به آنها گفتند که شما امروز در سمت درست تاریخ ایستاده‌اید و بخشی از جبهه مقاومت به شمار می‌روید.

در گزارش این وبگاه لبنانی از نامه مقام معظم رهبری بخش دیگری از این نامه نیز ترجمه شده است که می‌افزاید: هدف از این مبارزه، مقابله با ظلم مفتضحانه‌ای است که شبکه تروریستی بی‌رحمی به نام صهیونیسم سال‌هاست بر مردم فلسطین روا داشته است.

دانشگاه‌های آمریکا از اوایل اردیبهشت به نشانه اعتراض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، شاهد اعتراض‌هایی است که از نگاه ناظران، نمونه آن در دهه ۱۹۶۰ میلادی و اعتراض‌های دانشگاه‌های این کشور به جنگ ویتنام دیده شده‌بود.

این اعتراض‌ها در بیش از ۵۰ دانشگاه آمریکا به نسل‌کشی صهیونیست‌ها تا جایی پیش رفت که دامنه آن برخی دیگر از کشورهای غربی استرالیا (دانشگاه‌های ملبورن و سیدنی)، کانادا (دانشگاه‌های مک‌گیل و کنکوردیا)، فرانسه (مؤسسه مطالعات سیاسی پاریس و دانشگاه سوربن)، ایتالیا (دانشگاه ساپینزا)، انگلیس (دانشگاه‌های لیدز، کالج لندن و دانشگاه وارویک) و غیره کشیده‌شد.

کد خبر 6123473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha