واکنش رسانه هندی به نامه رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکا

واکنش رسانه هندی به نامه رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکا

یک رسانه هندی زبان با انتشار نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به دانشجویان آمریکا نوشت که در این نامه از آنها خواسته شده است تا با قرآن آشنا شوند. 

به گزارش خبرگزاری مهر، وب سایت شبکه هندی زبان «نیوز ۱۸» با بازتاب نامه آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا نوشت که رهبر ایران در این نامه از دانشجویان معترض ضد اسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا خواسته است تا با قرآن آشنا شوند.

این رسانه فلسطینی به شرایط پیرامونی قبل از انتشار این نامه نیز اشاره و تاکید کرد که این نامه در شرایطی منتشر می‌شود که حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح طی هفته‌های اخیر منجر به شهادت دهها نفر در این منطقه شده و کمپین «همه چشم‌ها به رفح» در شبکه‌های اجتماعی ترند شده است.

دانشگاه‌های آمریکا از اوایل اردیبهشت به نشانه اعتراض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، شاهد اعتراض‌هایی است که از نگاه ناظران، نمونه آن در دهه ۱۹۶۰ میلادی و اعتراض‌های دانشگاه‌های این کشور به جنگ ویتنام دیده شده‌بود.

این اعتراض‌ها در بیش از ۵۰ دانشگاه آمریکا به نسل‌کشی صهیونیست‌ها تا جایی پیش رفت که دامنه آن به برخی دیگر از کشورهای غربی استرالیا (دانشگاه‌های ملبورن و سیدنی)، کانادا (دانشگاه‌های مک‌گیل و کنکوردیا)، فرانسه (مؤسسه مطالعات سیاسی پاریس و دانشگاه سوربن)، ایتالیا (دانشگاه ساپینزا)، انگلیس (دانشگاه‌های لیدز، کالج لندن و دانشگاه وارویک) و غیره کشیده ‌شد.

کد خبر 6123603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      2 0
      سال ها تورات و انجیل آنها توسط کشیش ها پاک دست کاری شد بهتره که با کتابی آشنا شوند که پر از حقانیت حقیقت بوده باشد و آن کتاب مقدس کتابی نیست جزء کتاب قرآن کلام الله پروردگار جهانیان انشاالله که به سمت و سوی شناخت قرآن و کلام پروردگار هدایت شوند .