المیادین با تاکید بر نامه امام خامنه‌ای نوشت؛

دانشجویان آمریکا؛ الهام بخش مبارزه با رژیم صهیونیستی

دانشجویان آمریکا؛ الهام بخش مبارزه با رژیم صهیونیستی

شبکه خبری المیادین ضمن اعلام خبر نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان آمریکا نوشت که ایشان این دانشجویان را الهام بخش مقابله با رژیم صهیونیستی توصیف کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین که سرتیتر اصلی خود را به نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران خطاب به دانشجویان اختصاص داده اعلام کرد: امام سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای برای دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا اعلام کرد که آنها الهام بخش اقدام برای مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی در سراسر جهان هستند.

المیادین با انتشار متن کامل نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان آمریکایی اعلام کرد: امام خامنه‌ای در پیام خود برای جوانان و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا که برای دفاع از زنان و کودکان غزه به میدان آمدند، تاکید کرد که شما اکنون در سمت درست تاریخ ایستاده‌اید و بخشی از جبهه مقاومت هستید و تحت فشار ظالمانه دولت خود که آشکارا از رژیم غاصب و بی‌رحم صهیونیستی دفاع می‌کند، مبارزه شرافتمندانه‌ای را آغاز نموده‌اید.

رهبر انقلاب بامداد امروز پنج‌شنبه نامه مهمی خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا منتشر کردند که تاکنون بازتاب‌های وسیعی در رسانه‌های بین‌المللی داشته و کاربران انگلیسی‌زبان شبکه‌های اجتماعی و شخصیت‌ها و مقامات مختلف نیز به آن واکنش نشان دادند. (جزئیات بیشتر)

کد خبر 6123445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha