۱۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۱

فرماندار شهرستان هرسین:

مجری فعال و بی‌طرف انتخابات ریاست جمهوری در هرسین هستیم

مجری فعال و بی‌طرف انتخابات ریاست جمهوری در هرسین هستیم

کرمانشاه- فرماندار شهرستان هرسین و رئیس هیات اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان گفت: مجری فعال اما بی‌طرف انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب ایتوندی صبح جمعه در اولین نشست هم اندیشی هیأت‌های اجرایی و نظارت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر سلامت و رعایت اصل بی‌طرفی در این انتخابات تاکید و اظهار کرد: این اصل به عنوان مشی و رویه همیشگی فرمانداری است.

وی ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور فقید کشورمان از وی به عنوان احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی و آرمان‌های اولیه انقلاب یاد کرد و افزود: شاه بیت سخنان و اعمال ایشان خدمت به مردم و تکریم آنها بود.

فرماندار شهرستان هرسین و رئیس هیأت اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان با تاکید بر اینکه باید مجری فعال اما بی‌طرف در انتخابات باشیم، گفت: راهبردهای مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در مورد انتخابات را به عنوان چراغی فرا راه خود در اولویت فعالیت‌های انتخاباتی قرار خواهیم داد.

ایتوندی بیان کرد: در برگزاری انتخابات هشتم تیر سال جاری از مجریان و برگزارکنندگان انتخابات اسفند سال گذشته استفاده خواهیم کرد.

به گفته وی، کسانی که قصد حضور در هیئت‌های اجرایی و بازرسی به عنوان نماینده فرماندار، بازرس، کاربر رایانه، منشی و یا سایر عوامل را دارند می‌بایست حضور خود را به اعضای هیئت اجرایی، بازرسی و یا ستاد انتخابات فرمانداری اعلام کنند.

ایتوندی انتخابات اسفندماه سال گذشته در شهرستان هرسین را از لحاظ توانایی برگزارکنندگان، امکانات و تجهیزات مورد استفاده و از همه مهم‌تر تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم را خوب ارزیابی کرد و افزود: در انتخابات پیش رو نیز از تجربیات جمعی هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی بهره خواهیم برد.

رئیس هیئت اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان هرسین همچنین از صدور حکم کمیته‌های پشتیبانی، تبلیغات و اطلاع رسانی، انفورماتیک، خودرویی و اعضای ستاد انتخابات فرمانداری خبر داد و گفت: فرمانداری آماده برگزاری انتخاباتی کاملاً سالم است و کمیته‌های برگزارکننده انتخابات در فرمانداری بر اصل بی‌طرفی خواهند بود.

کد خبر 6123845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha