۱۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۰۱

امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد؛

ضرورت شکوفایی ظرفیت‌های طبیعی در استان کرمانشاه

ضرورت شکوفایی ظرفیت‌های طبیعی در استان کرمانشاه

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ظرفیت های طبیعی در استان کرمانشاه، بر ضرورت شکوفایی این ظرفیت‌ها برای حل مشکلات استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) که این روزها به سالروز رحلت ملکوتی ایشان نزدیک می‌شویم با تأسیس حاکمیت اسلام و قرآن در قالب انقلاب اسلامی عزت و افتخار را برای امت سربلند ایران اسلامی به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: در رژیم پهلوی با وجود صادرات ۶ میلیون بشکه‌ای نفت در روز و جمعیت ۳۶ میلیونی کشور به مراتب مشکلات بزرگ و غیرقابل توصیفی داشت و در دنیا ایران در عرصه علمی حرفی برای گفتن نداشت اما امروز وضعیت رفاه مردم و رتبه علمی کشور یک ارتقا قابل قبول یافته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: ۱۶ خرداد نیز سالروز محیط زیست است، و استان کرمانشاه از استان‌های خاص زیست محیطی با منابع طبیعی فوق العاده است که باید به شکلی ویژه به این ظرفیت‌ها توجه شود.

وی افزود: برخی اخبار از کشت‌های ممنوعه در استان به ما می‌رسد که این مساله زیبنده نیست و کشت امثال تریاک باعث نابودی نسل می‌شود و از همین جا به همه کشاورزانی که منافع ملی، منطقه‌ای و معنوی را فدای دنیا و مادیات می‌کنند اعلام می‌کنم کشت تریاک و درآمد حال از این کشت قطعاً حرام است.

حجت الاسلام غفوری خاطرنشان کرد: ضمن محکومیت اتفاقات این روزها در رفح و غزه باید همه برای انتشار گسترده نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان آمریکایی و اروپایی تلاش کنیم.

وی یادآور شد: تشکیل مجلس دوازدهم را خدمت نمایندگان عزیز و همه مردمی که در انتخاب نمایندگان نقش داشتند تبریک گفته و از نمایندگان مجلس می‌خواهیم ازدواج جوانان، مسکن و معیشت مردم را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

کد خبر 6124087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha