۱۱ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۱۱

از سوی دارالقرآن رضوی؛

جشنواره قرآنی «رایحه رضوان» برگزار می‌شود

جشنواره قرآنی «رایحه رضوان» برگزار می‌شود

اولین جشنواره قرآنی امام رضا (ع) با محور زائران بارگاه منور رضوی با عنوان «رایحه رضوان» از سوی دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جشنواره قرآنی امام رضا (ع) با عنوان «رایحه رضوان» با محوریت زائران بارگاه رضوی از سوی دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف تبلیغ فرهنگ قرآن کریم و ایجاد ارتباط قرآنی و عاطفی زائران با حرم مطهر رضوی و همچنین تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه قرآنی برپا خواهد شد.

این جشنواره در ۸ موضوع شامل فرازخوانی قرآن کریم، کتابت مردمی قرآن کریم، حفظ سوره‌های منتخب، ثبت‌نام نهضت ملی آموزش قرآن کریم، حفظ حکمت‌هایی از نهج‌البلاغه و حدیث رضوی، خوشنویسی و نقاشی، مسابقه مفاهیم و سیره رضوی و دل‌نوشته برپا می‌شود.

فرصت شرکت در جشنواره قرآنی امام رضا (ع) تا ۲۱ خردادماه اعلام شده است. همچنین اختتامیه و اعلام نتایج این جشنواره ۲۸ خردادماه مصادف با عید سعید قربان و آغاز دهه ولایت خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت شرکت در جشنواره قرآنی امام رضا(ع) می‌توانند به پایگاه اینترنتی haram.razavi.ir مراجعه کنند و یا از طریق اپلیکیشن نسیم رضوان در بخش مسابقات فرهنگی به این مسابقه مراجعه کنند. همچنین امکان ثبت‌نام حضوری در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی برای زائران مهیا است.

کد خبر 6124191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha