۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۰

خلیلی در گفت و گو با مهر:

خوشحالم بازیکنان جوان عصای دست پرسپولیس هستند/ شنل قهرمان سرخ است

خوشحالم بازیکنان جوان عصای دست پرسپولیس هستند/ شنل قهرمان سرخ است

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن ابراز امیدواری نسبت به قهرمانی این تیم گفت: سکوی قهرمان برازنده رنگ قرمز است.

محسن خلیل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص بازی‌های امروز هفته سی ام لیگ برتر فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ فوتبال کشور که تکلیف قهرمان را بین استقلال و پرسپولیس مشخص کنند صحبت کرد.

سرخپوشان پایتخت در ورزشگاه آزادی پیراهن قهرمانی خود را می‌خواهند بر تن کنند اما سایه استقلال را با یک امتیاز کمتر در فاصله چند کیلومتری خود در دیدار همزمانی که با پیکان دارند احساس می‌کنند.

کوچک‌ترین لغزش شاگردان اوسمار ویه را می‌تواند بهترین فرصت برای آبی‌ها در مسیر فتح جام باشد.

خلیلی درباره جذابیت جدول در هفته پایانی گفت: من مطمئن بودم لایق به صور می‌رسد اما حالا امیدوارم پرسپولیس بتواند قدر این جایگاه را بداند و با تسلط روی بازی خودش به قهرمانی برسد.

مهاجم پیشین پرسپولیس درباره حاشیه‌های چند هفته اخیر به وجود آمده در جنگ رسانه‌ای سرخابی‌های پایتخت تاکید کرد: هیچ کدام از این‌ها جز قهرمانی مهم نیست. شاید بخشی از هیجان فوتبال در همین مصاحبه‌ها باشد اما آنچه در تاریخ ثبت می‌شود چیز دیگری است که قرار است مادام در ویترین باشگاه باشد.

او با اشاره به علاقه خود نسبت به قهرمانی پرسپولیس تاکید کرد: نمی‌توانم علاقه قلبی‌ام برای قهرمانی تیم محبوبم را پنهان کنم اما خوشحالم تیمی شانس بیشتر برای قهرمانی دارد که کسی نمی‌تواند از آن خرده فرمایشات تاکتیکی بگیرد!

خلیلی ادامه داد: من فکر می‌کنم شنل قهرمان به رنگ سرخ است چون حق این تیم در نیم فصل اول با آقای گل محمدی و در دور برگشت با وجود تغییرات و روی کارآمدن آقای ویه را چیزی جز کسب جام نیست.

خلیلی که عملکرد مطلوبی در تیم‌های پایه پرسپولیس داشته است درباره میزان کمک جوانان به بزرگسالان در فصل جاری تصریح کرد: خیلی خوشحالم کارخانه بازیکن سازی پرسپولیس دوباره فعال شده است. با تمام وجودم برای بازیکنان مستعد کار می‌کنم و احساس خوبی دارم که جوانان باشگاه عصای دست تیم بزرگسالان هستند. آقای اوسمار اشراف کامل به تک تک بازیکنان رده‌های امید و جوانان دارد. هروقت هم نیاز داشتند در اختیار آنها قرار داده ایم. مطمئن باشید آینده برای پایه‌های پرسپولیس است.

او در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس باید فقط روی بازی خودش تمرکز کند و برای هر اتفاقی در جریان بازی برنامه داشته باشد تا اشتباه غیر قابل جبران نکند.

کد خبر 6124290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha