۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۲۵

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی تشریج کرد؛

کارنامه درخشان شهید خدمت در خدمات‌رسانی به مددجویان خراسان‌جنوبی

کارنامه درخشان شهید خدمت در خدمات‌رسانی به مددجویان خراسان‌جنوبی

بیرجند- مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی کارنامه درخشان شهید خدمت در خدمات‌رسانی به مددجویان خراسان‌جنوبی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهید آیت الله رئیسی با پرچم محرومیت زدایی پا به میدان گذاشت و با انگیزه قوی برای رفع مشکلات محرومان و اجرای عدالت در کنار سفرهای استانی و رسیدگی به مشکلات محرومان از نزدیک، بسیاری از قوانین روی زمین مانده مربوط به این قشر از جامعه را به مرحله اجرا در آورد.

توانمندسازی مددجویان با ارائه تسهیلات اشتغالزایی، ارتقای خدمات درمانی و بهداشتی، رایگان شدن قبوض انشعابات مددجویان کمیته‌امداد، افزایش مستمری‌ها، صفر شدن پشت نوبتی جهیزیه و… و. گوشه‌ای از خدمات این دولت مردمی بود.

محمد عرب مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: شهید آیت الله رئیسی فقر در جامعه جمهوری اسلامی را زیبنده نظام نمی‌دانستند و درصدد خشکاندن ریشه فقر با جاری کردن عدالت بودند.

عرب معافیت مددجویان تحت حمایت این نهاد را از پرداخت قبوض انشعابات را یکی از خدمات ارائه شده به جامعه هدف در دولت سیزدهم بیان کرد و افزود: ۷۸ هزار و ۹۵۶ مشترک تحت حمایت این نهاد در دولت سیزدهم از پرداخت قبض‌های آب، برق و گاز معاف شدند.

وی رایگان شدن فرانشیز بستری بیماران تحت حمایت در مراکز دولتی تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی، پرداخت بیش از ۳ میلیارد تومان از هزینه‌های درمانی بیماران خاص و صعب‌العلاج و پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی زنان سرپرست خانوار بین سن ۴۴ تا ۵۰ سال را از دیگر خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در دولت سیزدهم بیان کرد.

عرب با تاکید بر اینکه شهید رئیسی در فقرزدایی و مبارزه با فقر مطلق برنامه‌ها و نگاه ویژه‌ای را ارائه کرد گفت: اقداماتی که در دولت سیزدهم در راستای فقرزدایی صورت پذیرفته قابل مقایسه با سایر دولت‌ها نیست.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی به افزایش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد در دوره ایشان هم اشاره کرد و افزود: آیت‌الله رئیسی برای توانمندسازی محرومان، بیشترین سرمایه را گذاشتند و همیشه بر اینکه نیازمندان را در چرخه اشتغال، توانمند کنند تاکید داشتند.

وی با اشاره به اینکه توجه به ازدواج جوانان و رفع موانع موجود هم از دغدغه‌های این سید بزرگوار بود افزود: با حمایت‌های دولت سیزدهم جهیزیه و کمک هزینه ازدواج ۵ هزار و ۵۴ نیازمند استان پرداخت شد و آمار پشت نوبتی جهیزیه به صفر رسید.

کد خبر 6124387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha