۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۲۴

رئیس شورای شهر بوشهر:

زیرساخت‌های محلات کم برخوردار بوشهر تقویت می‌شود

زیرساخت‌های محلات کم برخوردار بوشهر تقویت می‌شود

بوشهر- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: توجه به محلات کم برخوردار از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری است و اقدامات خوبی در دوره ششم در این زمینه صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش صبح شنبه در جمع اهالی کوی ری‌شهر بوشهر اظهار کرد: مساجد از محوری‌ترین طرح مطالبات مردمی و پاسخگویی مسئولین هستند و شورای ششم تا کنون در ۲۰ مسجد شهر بوشهر پاسخگوی شهروندان بوشهری به صورت مستقیم بوده ایم.

وی با اشاره به عقب ماندگی‌های شهر بیان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های اصلی شورای ششم بود که خوشبختانه شاهد اتمام و بهره برداری تمام این پروژه‌ها هستیم و در مورد پروژه فانوس دریایی نیز سرمایه گذار آن در حال اجرای پروژه است و تلاش ما اجرای پروژه‌های مختلف به صورت متوازن در همه نقاط شهر با اولویت مناطق کم برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر آسفالت کوچه و معابر شهر بوشهر را از دیگر مطالبات جدی شورا و مردم دانست و افزود: با اقداماتی صورت گرفت از حدود ۳۰۰ کوچه خاکی در سطح مناطق یک و دو، در منطقه یک، همه کوچه‌ها آسفالت شده و در منطقه دو از ۲۲۰ کوچه حدود ۲۰۰ کوچه آسفالت شده است و تا پایان تابستان پرونده کوچه خاکی در شهر بوشهر بسته می‌شود.

نیک روش از کاهش ۳۵۰ میلیارد تومانی بودجه شهرداری از محل ارزش افزوده در سال گذشته خبر داد و گفت: انتظار داریم دولت اعتبارات شهرداری‌ها از این محل را کامل پرداخت کند زیرا این اعتبارات همین عوارضی است که مردم برای توسعه و عمران شهر می‌دهند.

وی نبود طرح تفصیلی تا سال ۹۷ و ساخت و سازهای غیر مجاز را از مهمترین مسائل و مشکلات منطقه ۲ برشمرد و بیان کرد: به همین دلیل با کمبود سرانه فضاهای خدماتی، فرهنگی، درمانی و ورزشی در این محلات مواجه هستیم که تلاش ما با همکاری بقیه دستگاه‌های متولی رفع این کمبودها است.

کد خبر 6124397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کریم IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      0 0
      با سلام خدمت شما لطفاً به فکر خرمشهر بوشهر/شهرک نیایش هم باشید به بهانه اینکه شهرک مربوط به نیروی دریایی است کم کاری نکنید
    • احسان ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      0 0
      به وضعیت بلوار شهد یاسینی از تامین اجتماعی تا امامزاده رسیدگی کنید زمینه برای کار و تغییر وایجاد فضای سبز مهیاست فقط اراده میخواهد
    • شیدا ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      0 0
      لطفاً برای تنگک۲که ازلحاظ وسعت بسیارپهناوراست وخانوارهای زیادی داردبرای فضای سبز وپارک محله اقدام لازم صورت بگیرد
    • مجتبی IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      1 0
      اولویت مسائل شهری مناطق کم برخوردار بحث فاضلاب شهری است که متأسفانه به دلیل زیرزمینی بودن، ارزش تبلیغاتی ندارد. متاسفانه مردم محلاتی مثل امامزاده ،ریشهر،رونی،سرتل و ... از این حداقل زیرساخت شهری محروم هستند.