۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۱

معاون استاندار گلستان:

شهید رییسی گفتمان انقلاب اسلامی در مدیریت اجرایی را احیا کرد

شهید رییسی گفتمان انقلاب اسلامی در مدیریت اجرایی را احیا کرد

کردکوی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: شهید رییسی گفتمان انقلاب اسلامی در مدیریت اجرایی را احیا و یأس و نا امیدی مردم از ناکارآمدی دولت را به امید تبدیل کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی مهاجر در نشست با فعالان معتمدان و متنفذان شهرستان کردکوی مشارکت حداکثری در انتخابات ۸ تیر ماه را مهم‌ترین مسئله کشور برشمرد و اظهار کرد: دوام و انسجام انقلاب اسلامی به واسطه پشتوانه مردمی است، حضور حداکثری در انتخابات ۸ تیر ماه عرصه‌ای دیگر برای افزایش اقتدار ملی است.

وی افزود: علما، معتمدان، متنفذان و نخبگان جامعه نه تنها باید در تشویق و ترغیب مردم برای حضور حداکثری در انتخابات فعال باشند، بلکه باید در انتخاب اصلح نیز مردم را یاری دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: شهید رئیسی گفتمان انقلاب اسلامی در مدیریت اجرایی را احیا و یأس و نا امیدی مردم از ناکارآمدی دولت را به امید تبدیل کرده، معیارهای انتخاب اصلح روشن است.

رئیس ستاد انتخابات گلستان افزود: شهید جمهور با گفتمان انقلاب با خودباوری و مردم محوری کشور را از چاله و چالش‌های متعدد داخلی و خارجی بیرون آورد و در مسیر پیش رفت و توسعه قرار داد.

وی یادآور شد: قطعاً دشمنان، معاندین و سود جویان با غبار آلود کردن فضا با تخریب، تحریف و مصادره کردن شهید جمهور، سعی در مخدوش کردن معیارهایی دارند که نجات بخش کشور است.

کد خبر 6124513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha