۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۲

امید سوری:

فدراسیون تنیس بدون رییس بلاتکلیف است

فدراسیون تنیس بدون رییس بلاتکلیف است

سرمربی تیم ملی تنیس گفت: فدراسیون تنیس بدون رییس روی هواست و همین موضوع باعث شده حاشیه هم برای تیم زیاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های دیویس کاپ گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه از ۱۹ تا ۲۶ خرداد در زمین‌های هاردکورت امان،‌ پایتخت اردن و با حضور ۱۰ تیم برگزار خواهد شد که در پایان رقابت‌های گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه،‌۳ تیم برتر به پلی‌آف گروه ۲ جهانی صعود و ۲ تیم نیز به دسته‌چهار سقوط خواهند کرد.

امید سوری سرمربی تیم دیویس کاپ ایران درخصوص آخرین وضعیت شاگردانش برای شرکت در مسابقات اردن گفت: بالاخره موفق شدیم در یک زمین هاردکورت تمرین کنیم. کیفیت زمین خوب است و کلا در تهران چهار زمین بیشتر نیست و زمین ایرانمال امروز نشان داد شرایط خوبی دارد. خوشبختانه ملی پوشان هم شرایط خوبی دارند. امیدوارم هر چه سریعتر راهی اردن شویم تا بتوانیم با آمادگی بهتری بازی کنیم.

وی در مورد تیم‌هایی که در این دوره از مسابقات حضور دارند نیز عنوان کرد: تیم‌های خوبی هستند. تیم سوریه و مالزی از جمله تیم‌ها قوی هستند که می‌توانند بازی را برای ما سخت کنند. برای مسابقات ما چند روز بیشتر وقت نداریم و این چندان خوب نیست. در تلاش هستیم هر چه سریعتر اعزام شویم تا بخشی از تمرینات را هم در اردن داشته باشیم و با شرایط سازگار شویم.

سرمربی تیم ملی تنیس با اشاره به انتخاب سرپرست برای فدراسیون تنیس و برگزار نشدن انتخابات گفت: با توجه به شرایطی که پیش آمده است کمی حاشیه هم زیاد شده است. شرایطی که به وجود آمده اینطور است که گویا فدراسیون روی هواست. بچه‌های ما به جای آرامش درگیر حرف و حدیث‌ها هستند که این وضعیت اصلا خوب نیست.

صوری در پاسخ به این پرسش که آیا قبول این مسیولیت آنهم در آستانه اعزام تیم به اردن برای شما سخت نبود؟ گفت: صد در صد مسولیت سنگینی را قبول کردم. تعدادی از بچه‌ها شاگرد خودم هستند و من هم تلاش می‌کنم کمک کنم تا بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

وی در پایان در مورد شانس صعود به دسته دو جهانی نیز گفت: نا امید نیستیم اما همین که در دسته سه هم بمانیم خوب است.

کد خبر 6124617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha