۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۵

قاتل جسد پیدا شده در بیابان‌های اطراف اصفهان شناسایی شد

قاتل جسد پیدا شده در بیابان‌های اطراف اصفهان شناسایی شد

اصفهان_ رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: قاتل جسد خانم ۳۸ ساله متلاشی شده در بیایان‌های اطراف اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اردیبهشت ماه سال گذشته به دنبال ارائه گزارشی از مأموران گشت انتظامی مبنی برکشف جسد ناشناس فردی مونث در بیابان‌های اطراف شهر اصفهان بلافاصله کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی استان در محل حاضر شدند.

وی افزود: به دلیل فساد شدید نعشی و از بین رفتن اجزای صورت، جسد قابل تشخیص نبوده و پرونده تحت عنوان کشف جسد ناشناس به پلیس آگاهی استان ارجاع شد تا اینکه پس از گذشت چند ماه با انجام اقدامات تخصصی و ظرفیت‌های علمی اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی استان هویت جسد که خانم ۳۸ ساله‌ای بود مشخص شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: با انجام تحقیقات مشخص شدسال گذشته شوهر ۴۱ ساله این خانم اقدام به تشکیل پرونده فقدانی کرده و اعلام داشته که مدت ۲ الی ۳ ماه قبل همسرش به علت اختلافات خانوادگی از منزل خارج و تاکنون اطلاعی از سرنوشت وی ندارد.

وی ادامه داد: با دستور مرجع قضائی شوهر خانم فوت شده بازداشت شده که ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرمی شد اما دربازجویی‌های تخصصی و تطبیق ادله کشف شده در صحنه جرم متهم که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت در نهایت لب به اعتراف گشود و گفت در روز حادثه داخل مغازه خود به علت اختلافات قبلی با همسرم بحث و دعوا کرده و من او را هل دادم که سرش به میز خورد و به زمین افتاد سپس با شال او را خفه و بعد جسد وی را به بیابان‌های اطراف شهر اصفهان منتقل کردم.

سرهنگ ترکیان اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات و اعتراف صریح متهم به قتل همسر خود وی به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی و سپس با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

کد خبر 6124862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha