۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۴

یک مقام مسئول در دانشگاه خبر داد؛

معافیت شهریه ۱۴ هزار دستیار آموزشی در دانشگاه آزاد

 معافیت شهریه ۱۴ هزار دستیار آموزشی در دانشگاه آزاد

رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از اعمال معافیت شهریه دستیاران آموزشی شاغل به تحصیل در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی حامد حسن‌پور رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ۱۷ هزار و ۸۷۸ دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به عنوان دستیار آموزشی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تدریس داشتند که معافیت شهریه ۱۴ هزار دستیار آموزشی به صورت متمرکز در پروفایل آموزشیار محل تحصیل آنها اعمال شد.

حسن پور اظهار کرد: در این مرحله، معافیت شهریه دستیاران آموزشی شاغل به تحصیل غیرایثارگر اعمال شد و اعمال معافیت از شهریه دانشجویان ایثارگر نیز در آینده نزدیک و پس از هماهنگی‌های لازم انجام خواهد شد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: دستیاران آموزشی ذینفع می توانند با مراجعه به آموزشیار محل تحصیل خود از قسمت مدیریت پرداختها (سایر پرداختی ها) میزان معافیت شهریه اعمال شده را با سرفصل "تعدیل شهریه دستیاران آموزشی" مشاهده کنند.

گفتنی است طبق آیین نامه مرتبط، دستیار آموزشی باید دانشجوی شاغل به تحصیل مقطع دکتری در یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی یا دستیاری رشته های تخصصی علوم پزشکی دانشگاه باشد و در هر نیمسال تحصیلی کارورزی، ثبت نام آموزشی و انتخاب واحد داشته باشد.

لازم به ذکر است دستیاران آموزشی برای اخذ گواهی کارورزی «دوره ویژه مدرسی»، باید برای بخش عملی کارورزی، ۲۴ واحد طی سه نیمسال تحصیلی (حداکثر واحد مجاز تدریس در هر ترم حداکثر ۱۲ واحد) تدریس برای دانشجویان دوره کارشناسی و کاردانی داشته باشند و برای بخش نظری کارورزی ۴۰ ساعت دوره توان افزایی مرتبط را با موفیقت بگذرانند.

کد خبر 6125786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهرداد IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
      4 0
      من یه دستیار آموزشی هستم الان شما یک سال هست مهندس جان قراره تو پروفایل ما اعمال بشه و نشده
    • نیکا ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
      0 0
      سلام‌ببخشید این کسر شهریه برای نیمسال اول بوده ؟
    • ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
      0 0
      اگر تعهد مناطق محروم پزشکان عمومی را که رتبه کمتر از هزار دارند قابل خرید کنند انها هم می توانند تا زمانی که جوان وسرحال هستند تخصص بگیرند