هراس صهیونیست‌ها از جنگ تمام عیار در جبهه شمالی

هراس صهیونیست‌ها از جنگ تمام عیار در جبهه شمالی

منابع صهیونیست از شعله ور شدن جنگ تمام عیار در جبهه شمالی و حملات موشکی سنگین حزب الله ابراز وحشت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بر اثر شلیک موشک ضدزره از جنوب لبنان خسارات زیادی به شهرک ایون مناحیم وارد شده است.

همزمان یدیعوت آحارونت اعلام کرد: برآوردهای ارتش و مراکز امنیتی این است که حزب الله برای آزمودن ارتش اسرائیل و آمادگی برای جنگ تمام عیار از تسلیحاتش استفاده می کند.

یوآو زیتون تحلیلگر امور نظامی این روزنامه گفت: اگر جبهه شمالی به شکل کامل شعله ور شود آتشی به سویی ما شیک خواهد شد که تا به حال ندیده ایم. بارانی از موشک بر سر مراکز نظامی ما فرود خواهد آمد.

همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند: حزب الله از این دوره برای سنجیدن توان ارتش اسرائیل در دفاع و حمله بهره می برد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6125987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha