تداوم حملات حزب الله/ رخنه پهپادی به «عکا» و «نهاریا»+ فیلم

تداوم حملات حزب الله/ رخنه پهپادی به «عکا» و «نهاریا»+ فیلم

منابع رسانه‌ای از وقوع چندین آتش‌سوزی در جولان اشغالی و مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی در پی حملات موشکی اخیر حزب‌الله لبنان خبر می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب‌الله لبنان حملات سنگینی را علیه سرزمین‌های اشغالی به ویژه جولان اشغالی انجام داده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که شمار زیادی موشک از سمت لبنان به سوی جولان اشغالی شلیک شده است. در پی این حمله موشکی آژیر هشدار در جولان اشغالی به صدا درآمده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که در نتیجه این حمله موشکی و برخورد موشک‌ها با جولان اشغالی، در این منطقه آتش‌سوزی رخ داده است.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که پس از برخورد موشک‌های شلیک‌شده از سمت لبنان به شهرک صهیونیست‌نشین «کتسرین» در جولان اشغالی، این منطقه دچار حریق شده است.

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع ۶ مورد آتش‌سوزی دیگر در شمال سرزمین‌های اشغالی به دنبال حملات موشکی اخیر از سمت لبنان خبر دادند.

همچنین این رسانه‌ها اعلام کردند که دو پهپاد به منطقه‌های اشغالی «عکا» و «نهاریا» در شمال سرزمین‌های اشغالی رخنه و به زمین برخورد کرده‌اند.

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که شلیک موشک‌های ضدتانک از سمت لبنان به سوی منطقه اشغالی «ایفن مناحیم» در الجلیل غربی خسارت‌هایی را در پی داشته است.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که هدفی در اطراف پادگان صهیونیستی «رامیم» در شمال سرزمین‌های اشغالی از سمت لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حزب‌الله لبنان حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین بزرگ در شمال سرزمین‌های اشغالی را آغاز کرده و تاکنون ۱۰۰ هزار شهرک‌نشین در شمال سرزمین‌های اشغالی به پناهگاه‌ها گریخته‌اند.

از سوی دیگر حملات ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز ادامه دارد. خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که شهرک «میس الجبل» در جنوب لبنان در ۲ نوبت هدف حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

همچنین اطراف شهرک‌های «کفر حمام»، «راشیا الفخار» و منطقه «العرقوب» در جنوب لبنان نیز هدف حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

کد خبر 6126069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha