۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۴۶

فرمانده سپاه مشگین شهر:

پایان کار شهدا شکست دشمن است

پایان کار شهدا شکست دشمن است

مشگین شهر- فرمانده سپاه مشگین شهر گفت: پایان کار شهدا شکست و نابودی دشمنان است و شهدای خدمت این را در عمل به دنیا نشان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یوسف اختری عصر شنبه در همایش استانی در سوگ خادمان شهید که در تالار اندیشه مشگین شهر برگزار شد، اظهار کرد: پایان کار شهدا شکست و نابودی دشمنان است و امروز در جنگ نرم دشمن پژمرده و افسرده و گوشه گیر شده است.

وی حضور استثنایی مردم در تمامی مراسم ارتحال حضرت امام راحل را یادآور شد و خاطرنشان کرد: مردم با اینکه ۳۵ سال از ارتحال امام می‌گذرد، همواره مشتاق شرکت در این مراسم هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: مشگین شهر در طول تاریخ ۸۱۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی داده است و این آرامش و آسایش در کشور به واسطه حرمت خون شهدا است.

اختری گفت: این انقلاب با زنده نگه داشتن نام و یاد امام (ره) و شهدا استمرار می‌یابد و ما موظف به تبیین اندیشه‌ها و راه و مکتب ایشان هستیم.

فرمانده سپاه مشگین شهر در پایان به انتخابات پیش رو اشاره و تصریح کرد: همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است و باید فرد اصلح را برای خدمت به جامعه اسلامی برگزینیم.

کد خبر 6126187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha