۱۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۵۳

وحیدی:

۸۰ نفر از مراجعین موفق به ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری شدند

۸۰ نفر از مراجعین موفق به ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری شدند

وزیر کشور گفت: در این پنج روز ۸۰ نفر از عزیزان از کل مراجعین موفق به ثبت نام شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی وزیر کشور در پایان مهلت پنج روزه ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، گفت: امروز همه صحبت‌های رهبر عزیزمان را شنیدیم که چگونه در رابطه با دو موضوع مهم صحبت فرمودند و در موضوع انتخابات راهگشای همه ما است و همه داوطلبان عزیزی که برای حضور در این صحنه بزرگ خودشان را آماده کردند.

وی افزود: از همه دست اندرکاران و از شما اصحاب رسانه تشکر می‌کنم که در این ۵ روز حقیقتاً با حضور گرم انعکاس اخبار گرمی‌بخش این دوره از انتخابات تا این مرحله بودید. همچنین از دست اندرکاران ثبت نام که این ۵ روز را به خوبی پشت سر گذاشتید و کار در نهایت نظم و انضباط صورت گرفت تشکر می‌کنم.

وزیر کشور گفت: امیدواریم همچنان در ادامه این روند بسیار روند مبارک همچنان شاهد حضور خردمندانه، اخلاق‌مدارانه مردم باشیم. با یک نگاه به وضعیت کنونی و حساسیت‌های کشور انتظار ملت بزرگ ایران این است که پس از شهادت آیت الله رئیسی نشان می‌دهد الان در فقدان شهید بزرگوار مسئولیت بزرگی بر عهده همه ما و به ویژه داوطلبان عزیز قرار گرفته است و بتوانیم راه این شهید را ادامه دهند تا لبیکی به این خیزش بزرگ ملت بزرگ ایران باشد.

وحیدی در پایان تصریح کرد: در این پنج روز ۸۰ نفر از عزیزان از کل مراجعین موفق به ثبت نام شدند.

کد خبر 6126913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha