دبیرکل بنیاد فلسطین در پاکستان در گفت و گو با مهر:

سخنرانی رهبر انقلاب برای مسلمانان جهان امیدآفرین بود

سخنرانی رهبر انقلاب برای مسلمانان جهان امیدآفرین بود

دبیرکل بنیاد فلسطین در پاکستان با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اعلام کرد: این سخنرانی برای مسلمانان جهان امید آفرین بود.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: صابر ابو مریم دبیرکل بنیاد فلسطین در پاکستان پس از شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره)، شهادت شهدای خدمت را خسارتی جبران ناپذیر خواند و اظهار داشت: شهید آیت الله رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و دیگر شهدا افرادی برجسته بودند که راه و روش آنها ادامه دار خواهد بود.

وی سخنرانی روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی را جامع و کامل خواند و گفت: سخنرانی امام خامنه ای بیانگر احساسات میلیون‌ها مسلمان بود.

این تحلیلگر برجسته پاکستانی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که پیش‌بینی امام راحل درباره آینده فلسطین در حال تحقق است. این سعادت بزرگی برای ملت ایران و جهان اسلام است که چنین رهبر بزرگی داشتیم.

وی افزود: ملت ایران و جهان اسلام باید به خاطر داشتن رهبرانی بابصیرت نظیر امام خمینی ره و امام خامنه ای افتخار کنند زیرا پیش بینی‌هایی که رهبران ما سال‌ها پیش کردند درحال تحقق است و حتی تحلیلگران غربی و صهیونیستی به آن اعتراف می‌کنند.

این فعال سیاسی و اجتماعی پاکستان سخنرانی رهبری را امید آفرین برای جهان اسلام دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب امروز فرمودند که حتی تحلیلگران غربی و صهیونیستی هم اعتراف کردند که رژیم صهیونیستی درحال ذوب شدن است و این برای جهان امید آفرین است.

وی در پایان، رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را یک نعمت بزرگ برای جهان اسلام خواند و اظهار داشت: پس از امام خمینی (ره)، رهبر انقلاب اسلامی برای ما یک نعمت بزرگ الهی هستند و به این افتخار می‌کنیم که در رکاب ایشان در دفاع از مظلومان عالم ایستاده ایم.

کد خبر 6126994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی زنگوئی ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
      2 0
      سلام جانم فدای رهبر عزیزم