۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۵۲

با رضایت کامل؛

بازیگر «لاست» با دنیای بازیگری خداحافظی کرد/ شاید وقتی دیگر

بازیگر «لاست» با دنیای بازیگری خداحافظی کرد/ شاید وقتی دیگر

اوانجلین لیلی بازیگر سریال «لاست» اعلام کرد از بازیگری کناره‌گیری می‌کند و شاید زمانی دیگر به هالیوود برگردد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، اوانجلین لیلی بازیگر کانادایی در اینستاگرام اعلام کرد از هالیوود و بازیگری کناره‌گیری کرده ولی احتمال دارد زمانی نامشخص در آینده برگردد. لیلی که با بازی در نقش کیت آستن در سریال درام «لاست» یا «گمشده» شناخته شد، ویدیویی ضبط شده از سال ۲۰۰۶ را دوباره به اشتراک گذاشت که در آن ابراز تمایل کرده بود تا ۱۰ سال بعد بازیگری بازنشسته باشد.

وی گفته بود ایده‌آلش این است که ۱۰ سال دیگر یک بازیگر بازنشسته باشد، خانواده داشته باشد، به مسایل بشردوستانه بپردازد و بر زندگی مردم تاثیر بگذارد.

وی این ویدیو را دیروز بار دیگر منتشر کرده و نوشته است: امروز مملو از شادی به دیدگاهم عمل می‌کنم. خدا را شکر، من برای نعمت‌هایم بسیار سپاسگزارم. دور شدن از چیزی که به نظر می‌رسد انتخاب آشکار ثروت و شهرت باشد، می‌تواند ترسناک باشد، اما قدم گذاشتن در دارما، ترس را با رضایت جایگزین می‌کند. ممکن است روزی به هالیوود برگردم، اما فعلاً به اینجا تعلق دارم.

لیلی ۴۴ ساله در بیانیه‌ای توضیح داده که در واقع هم در ۳ سال اخیر و پس از اتمام بازی در «کوانتومانیا» از بازیگری دور بوده و احساس رضایت و شادی داشته است. وی افزوده است: می‌توانم فردا، دو سال آینده یا هرگز بازگردم، اما در حال حاضر هیچ تعهد قراردادی با کسی ندارم. من وقتم را به کار بشردوستانه و نوشتن اختصاص می‌دهم.

لیلی در هر ۶ فصل سریال «گمشده» که از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰ پخش شد، نقش کیت بیشاپ را بازی کرد. بازی او نامزدی جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن در یک سریال درام را به همراه داشت. او همچنین برای بازی در نقش هوپ ون داین / زنبورک در دنیای سینمایی مارول، شهرت دارد و اولین بار در «مرد مورچه‌ای» محصول ۲۰۱۵ در نقش این شخصیت ظاهر شد و پس از آن در «مرد مورچه‌ای و زنبورک» در سال ۲۰۱۸، «انتقام‌جویان: پایان بازی» محصول ۲۰۱۹ و «مرد مورچه ای و زنبور: شیدایی کوانتومی» محصول ۲۰۲۳ بازی کرد. لیلی بازیگر فیلم «هابیت» پیتر جکسون هم بود و نقش تائوریل فرمانده نظامی پایگاه الف‌ها در میرک وود را در ۲ فیلم «هابیت: ویرانی اسماگ» و «هابیت: نبرد پنج ارتش» بازی کرد.

سال پیش لیلی فاش کرد پیشنهاد هیو جکمن برای پیوستن به فرانچایز «مردان ایکس» و پیشنهاد جاس ویدون برای بازی در «زن شگفت‌انگیز» را رد کرده است.

کد خبر 6127528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha