۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۶

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

بررسی وضعیت آب و فاضلاب منطقه موگویی در شهرستان کوهرنگ

بررسی وضعیت آب و فاضلاب منطقه موگویی در شهرستان کوهرنگ

شهرکرد-مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از تلاش در جهت رفع محرومیت‌ها و توسعه پایدار در شهرستان کوهرنگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کریمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: بازدید میدانی مؤثری از پروژه‌های آبرسانی و فاضلاب در منطقه موگویی شهرستان کوهرنگ با حضور جمعی از مسئولان انجام شد.

وی افزود: در راستای تحقق عدالت اجتماعی و توسعه پایدار به شهرستان کوهرنگ سفر کردیم که در این سفر با حضور در منطقه محروم موگویی از نزدیک چالش‌ها و نیازهای مردم احصا شد و مسئولان حاضر در جهت رفع مشکلات قول مساعد دادند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این بازدید میدانی با همراهی نماینده مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ، امام جمعه چلگرد، فرماندار کوهرنگ، مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان و شهرستان، کارشناسان و مدیران استانی و شهرستانی انجام شد.

کریمی عنوان کرد: ضمن بازدید از پروژه در حال اجرای فاضلاب روستای سر آقا سید، از وضعیت آب شرب روستاهای خویه، سوه، صالح کوتاه و آخرین روستای استان چهارمحال و بختیاری یعنی چین نیز بازدید به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: تمرکز بر رفع مشکل فاضلاب روستای نمونه گردشگری سر آقا سید از اولویت‌های شرکت آب و فاضلاب است که نیاز به حمایت دارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در جمع اهالی روستای سر آقا سید جزئیات پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب، تشریح شد و تأمین و تخصیص اعتبارات لازم جهت تسریع در روند اجرای این پروژه در دستور کار قرار گرفت.

کریمی با اشاره به اهمیت تکمیل این پروژه در ارتقای سطح بهداشت و کیفیت زندگی ساکنین این روستا، بیان کرد: رفع این مشکل از جمله اولویت‌های اصلی در این منطقه است.

وی تاکید کرد: هیأت بازدیدکننده پس از روستای سر آقا سید، راهی روستاهای خویه، سوه، صالح کوتاه و چین شدند تا از نزدیک وضعیت آب شرب این مناطق را نیز مورد ارزیابی قرار دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مسئولان در هر یک از این روستاها، با حضور در جمع اهالی، ضمن بررسی مشکلات و چالش‌های موجود در زمینه تأمین آب شرب، راهکارهایی برای رفع آنها ارائه نمودند.

کریمی افزود: مسؤولان تلاش می‌کنند برای تأمین اعتبار و اجرای پروژه‌های آبرسانی و فاضلاب چهارمحال و بختیاری به نحو مقتضی به شرکت آب و فاضلاب کمک کنند.

وی یادآور شد: با اتکا به عزم و اراده مسئولان و همراهی مردم، می‌توان امیدوار بود که در آینده‌ای نه چندان دور، شاهد تحولات مثبتی در همه زمینه‌ها در چهارمحال و بختیاری باشیم و گام‌های بلندی در جهت ارتقای سطح زندگی و توسعه پایدار مردم برداریم.

کد خبر 6127622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha