۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۱

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد؛

لزوم عدم جانبداری متولیان از یک کاندیدای خاص

لزوم عدم جانبداری متولیان از یک کاندیدای خاص

مشهد- استاندار خراسان رضوی بر عدم طرفداری از یک کاندیدای مشخص در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: فرمانداران به عنوان یک تکلیف انقلابی برای برگزاری انتخابات آماده هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری ظهر پنجشنبه در نشست با فرمانداران استان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری انتخابات و عدم جانبداری از یک کاندیدای مشخص مانند انتخابات گذشته باید به عنوان یک تکلیف انقلابی سرلوحه متولیان امر باشد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه انتخابات یکی از بزنگاه‌های مهم کشور است که باید به وظیفه خود عمل کنیم، افزود: در مواجهه با شرایط کنونی بسیار باید مراقبت کنیم تا به بهترین نحو ممکن زمینه برای حماسه حضور مردم فراهم شود.

وی گفت: مثل دوره‌های قبل انتخابات را با چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری تاکید نموده و دنبال می‌کنیم.

نظری با اشاره به تجربه خوب برگزاری انتخابات متوالی چند ماه اخیر در استان خاطرنشان کرد: تعداد شعب و انتخاب صندوق‌ها بر اساس مخاطب باید تنظیم و جانمایی شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: مبانی اعتقادی مایه استحکام نظام اسلامی است و برای همین در چالش‌ها و حوادث بزرگی نظیر واقعه اخیر، نظام اسلامی با قدرت در مسیر تحقق اهداف خودش گام بر می‌دارد.

وی عنوان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند شهید رئیسی در خدمتگزاری به کشور و ملت نصاب جدیدی ایجاد کرد و این اهمیت دارد که اقدامات دولت تداوم یابد.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی نیز در این جلسه بر پشتیبانی و تدارک پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: دقیقه به دقیقه انتخابات حق‌الناس است لذا در روز رأی‌گیری، فرایند برگزاری انتخابات در شعب رأس ساعت باید برگزار شود.

سیدهادی طباطبایی با بیان اینکه تخطی از اجرای قانون خط قرمز ماست، ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله میزان مشارکت بالایی را در انتخابات شاهد خواهیم بود.

کد خبر 6128813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha