۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۰:۰۴

معاون ارشاد بوشهر:

طرح ملی طوبی در استان بوشهر برگزار می‌شود

طرح ملی طوبی در استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر- معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: دوره استانی طرح ملی طوبی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید حیدری عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله مقدماتی دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی با هدف آموزش و توانمندسازی بانوان برای تبلیغ و ترویج عالمانه و هنرمندانه حجاب و زیست عفیفانه) در روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار می‌شود.

وی گفت: توانمندسازی در پاسخگویی به شبهات حجاب و شیوه‌های مواجهه و مناظره، آموزش شیوه‌های تبلیغ، جذب و ارتباط مؤثر با مخاطبان و روش‌های نوین فعالیت‌های فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف از موضوعات این دوره آموزشی به شمار می‌رود.

حیدری افزود: این دوره آموزشی همراه با اعطای گواهینامه و ادامه دار بودن آموزش در سطوح بالاتر (تکمیلی و تخصصی) است.

وی تصریح کرد: در این مرحله حدود ۸٠٠ نفر کنشگر حوزه طلاب، مساجد، بسیج و علاقه‌مندان به حوزه عفاف و حجاب از سراسر استان ثبت نام نموده اند که بر اساس پیش بینی به عمل آمده در دو شهرستان کنگان و دشتستان و به ترتیب در روزهای پنج شنبه ۱۷ خرداد و جمعه ۱۸ خرداد با حضور مدرسین کشوری سرکار خانم اسلاملو و آقای وزیری برگزار خواهد شد.

این طرح طی ۳ مرحله برگزار و در مرحله سوم تربیت مبلغان منتخب در کل کشور با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و زیست عفیفانه برابر دستور کار فعالیت خواهند کرد.

کد خبر 6129022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      9 0
      طرح مبارزه با نابسامانی های بیشمار مردم چه فقر تورم گرانی عدم تجهیزات و امکانات همه جانبه و ضروری کمبود پزشک و دارو و... خصوصا استان محروم بوشهر مظلوم نون شب ربطی به حجاب نداره ؛مردم دغدغه نان دارند مشکل مسکن و ازدواج و... مردم نابود شدن دندون هزینه بالا ندارن علاج کنن اعلامیه فروش کلیه و کبد
    • فضل الله عالی پور بندر دیر IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      1 1
      سلام . هر نقطه بجای خویش نیکوست . همه چیز را با هم مخلوط نکنیم .