۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۴

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان:

نام نویسی کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در زنجان آغاز شد

نام نویسی کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در زنجان آغاز شد

زنجان-مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: نام نویسی کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در کانون پرورش فکری استان برای تابستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌خانی گفت: امسال شرکت در فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون در راستای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با شعار «تابستونتو بساز» کلید خورده است.

وی با اشاره به مهمترین این برنامه‌ها، اضافه کرد: نقاشی و تصویرگری، فعالیت‌های علمی - مهارت زندگی، خبرنگاری و روزنامه‌نگاری، قصه‌گویی، کاردستی، نجوم - رباتیک، کارگاه شعر و داستان، خوشنویسی - سفالگری، عکاسی و پویانمایی، هنرهای نمایشی - موسیقی، آموزش‌های زبان انگلیسی و غیر انگلیسی از جمله این کارگاه‌هاست.

عیسی خانی افزود: این برنامه‌ها ویژه گروه‌های سنی «نوباوه» چهار سال به بالا، «نوخوان» هفت سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا به صورت حضوری و برخط برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کلاس‌ها و کارگاه‌های کانون یک فرصت برای توانمند سازی کودکان و نوجوانان است، افزود: برنامه‌ریزی‌ها در کانون مبتنی بر افزایش دانش و مهارت جامعه هدف است.

عیسی خانی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در کلاس‌های تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۲۴۳۳۴۶۱۱۱۶ و ۰۲۴۳۳۴۶۱۱۱۵ جهت هماهنگی و ثبت نام تماس حاصل بگیرند.

کد خبر 6129158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha