اذعان صهیونیستها به ناتوانی در برابر حزب الله لبنان

اذعان صهیونیستها به ناتوانی در برابر حزب الله لبنان

شخصیت‌های سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی نسبت به اوضاع بغرنج و فروپاشی داخلی در ارتش و جامعه صهیونیستی در نتیجه جنگ غزه هشدار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه خبری المیادین به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد که کوبی مروم سرهنگ نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که حزب الله لبنان از حملات موشکی خود به صورت کاملاً هوشمند بهره می‌گیرد و از ابزارهایی استفاده می‌کند که کشف و رصد آنها برای تل‌آویو مشکل است.

این ژنرال نیروهای ذخیره رژیم صهیونیستی می‌افزاید: این یک مشکل استراتژیک و لاینحل است و حملات ارتش اسرائیل عامل بازدارندگی حزب الله لبنان در این عرصه نمی‌شود.

از سوی دیگر اسحاق بریک ژنرال نیروهای ذخیره ارتش رژیم اسرائیل نیز گفت: کابینه جنگی کنونی تل‌آویو، اسرائیل را به سمت پرتگاه سوق می‌دهند. ارتش اسرائیل قادر به موفقیت در این جنگ ضد حزب الله و حماس نیست. ارتش اسرائیل ضعیف و کوچک شده و قدرتی بیش از این در اختیار ندارد. این وضع همه روزه ادامه پیدا می‌کند و اوضاع تل‌آویو در نتیجه این جنگ بدتر از قبل می‌شود.

این ژنرال ارشد رژیم صهیونیستی ادامه داد: ارتش و اسرائیل هر دو به سمت فروپاشی داخلی حرکت می‌کنند، ولی کابینه جنگی نمی‌خواهد شرایط مصیبت بار کنونی را به رسمیت بشناسد. اسرائیل باید بداند که با زور نمی‌تواند اسرای خود را آزاد کند.

عاموس هرئیل تحلیلگر نظامی روزنامه اسرائیلی هاآرتس نیز نوشت که جنگ با حزب الله لبنان چالشی بزرگ برای جبهه داخلی تل‌آویو خواهد بود و رژیم را با تهدیدی مواجه خواهد نمود که در گذشته با آن مواجه نشده است.

منابع رسانه‌ای این رژیم در گزارش‌ها خود تأکید کرده‌اند در حالی که اسرائیل مشروعیت بین‌المللی ندارد و ارتش آن فرسوده است، نباید وارد جنگ با لبنان شود.

ایهود اولمرت نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی نیز به شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم گفت: حزب الله لبنان در صورت شروع چنین جنگی قادر به آسیب رساندن به اسرائیل خواهد بود.

تامیر هایمن رئیس سابق اطلاعات ارتش صهیونیستی نیز به شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم گفت: جنگ در شمال باعث مهاجرت مردم این رژیم خواهد شد که بزرگترین دستاورد برای حزب‌الله است و تمام اسرائیل در تیررس آتش این حزب خواهد بود.

کد خبر 6129361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
      0 0
      اینکه سهیونیستها خودشانرا ناتوان و بیگناه نشان میدهند ولی در واقع خودشان بزرگترین ادمکشهای حر فه ای هستند سیاستشانست تا از دیگران کمک مالی و نظامی بگیرند. بچه کش هستند و افتخار هم میکنند! سالهاست با دروغ و حیله از غربیها کمک مالی و نظامی میگیرند و در واقع باعث نابودی اروپا و امریکا هستند.