وزارت بهداشت غزه خبر داد:

شهادت ۷۷ فلسطینی دیگر در غزه/ تعداد مجموع شهدا ۳۶۷۳۱ نفر

شهادت ۷۷ فلسطینی دیگر در غزه/ تعداد مجموع شهدا ۳۶۷۳۱ نفر

وزارت بهداشت غزه از شهادت دست کم ۷۷ فلسطینی دیگر در جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم اشغالگر قدس در ۲۴ ساعت گذشته ۸ جنایت در غزه انجام داده که در این میان پیکر ۷۷ شهید فلسطینی به بیمارستان‌ها منتقل شده و ۲۲۱ نفر دیگر در این حملات زخمی شده‌اند.

بر اساس این گزارش تعداد شهدای عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه از روز ۷ اکتبر تاکنون به ۳۶۷۳۱ نفر و تعداد زخمی‌ها به ۸۳۵۳۰ نفر رسیده است.

منابع بیمارستانی اعلام کردند که در حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه که از صبح امروز انجام شده، ۳۴ نفر به شهادت رسیده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز پس از حمله هوایی به اردوگاه النصیرات، به منظور ایجاد هرج و مرج و تشدید بحران انسانی و جلوگیری از خدمات‌رسانی شهرداری به شهروندان و آوارگان، "ایاد المغازی"، شهردار این اردوگاه را ترور کرد.

در عرصه میدانی نیز مقاومت فلسطین به عملیات‌های گسترده خود علیه نظامیان رژیم صهیونیستی، برای هشتمین ماه پیاپی ادامه می‌دهد.

گردان‌های القسام از اجرای چند عملیات از جمله نفوذ به داخل خطوط مقدم در آن سوی دیوار حائل و حمله به مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در شهر رفح ولقع در جنوب غزه خبر داد. رژیم اشغالگر هلاکت یکی از نظامیان خود را در این عملیات تأیید کرده است.

کد خبر 6129334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha