مسوول پرونده منابع و مرز در حزب‌الله مطرح کرد؛

جنگ با اشغالگران جنگ پایانی خواهد بود/ چهره منطقه تغییرمی‌کند

جنگ  با اشغالگران جنگ پایانی خواهد بود/ چهره منطقه تغییرمی‌کند

یکی از مقامات حزب‌الله لبنان با اشاره به فرسایش نظامی زرادخانه تسلیحاتی صهیونیست‌ها در جنگ غزه خاطرنشان کرد که جنگ بعدی آخرین جنگ‌ها با اشغالگران خواهدبود و چهره منطقه عوض خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «نواف الموسوی» مسؤول پرونده منابع و مرزها در حزب‌الله در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی المیادین گفت: هرگونه تجاوزی از سوی اشغالگران به لبنان، آخرین جنگ این رژیم خواهد بود.

این مقام حزب الله لبنان با اشاره به فرسایش ارتش اشغالگران در هشتمین ماه جنگ در نوار غزه گفت: دشمن صهیونیستی از زرادخانه تسلیحاتی کافی برای گشودن جبهه فراگیر جنگ ضد حزب الله لبنان برخوردار نیست.

وی با اشاره به عجز صهیونیست‌ها در برابر توانمندی نظامی مقاومت اسلامی لبنان خاطرنشان کرد که اشغالگران برای آغاز هرجنگی علیه حزب الله به تسلیحات آمریکایی‌ها نیازمند خواهند بود.

مسئول پرونده منابع و مرزهای جنبش حزب الله تاکید کرد که جنگ بعدی حزب الله با رژیم صهیونیستی آخرین نبرد نهایی خواهد بود. وی در ادامه با تمجید از عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطینی در هفتم اکتبر اضافه کرد که اگر برادرمان در مقاومت فلسطین عملیات طوفان الاقصی را ضد صهیونیست‌ها انجام نمی‌دادند، اینک، بایستی فاتحه مساله فلسطین و آرمان آزادی فلسطین را پایان شده تلقی می‌کردیم.

الموسوی تاکید کرد که با آغاز هرگونه نبردی فراگیر از سوی صهیونیست‌ها علیه لبنان، چهره منطقه دگرگون خواهد شد و مشابه گذشته نخواهد بود.

مقام حزب الله به المیادین گفت: جنگ آینده مقاومت اسلامی لبنان با اشغالگران آخرین جنگ خواهد بود.

الموسوی با اشاره به پایداری دلیرانه گروه‌های مقاومت فلسطینی در هشتمین ماه از جنگ غزه در برابر اشغالگران از تلفات سنگین و هلاکت صهیونیست‌های توسط مقاومت فلسطینی خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تسلیحات ویژه و تعیین کننده حزب الله علیه متجاوزان تاکید کرد که مقاومت از سامانه‌های پدافندی هوایی خود بنا به ضرورت‌های درگیری علیه جنگنده‌های صهیونیستی در جنوب در هفته‌های اخیر به کار گرفته است.

مقام حزب الله با مشروع خواندن حملات گروه‌های مقاومت در غزه علیه اشغالگران گفت: مقاومت فلسطین واکنش طبیعی به نسل کشی صهیونیست‌ها در غزه است.

وی به المیادین با اشاره به به کارگیری تجهیزات جاسوسی و شنود اشغالگران علیه حزب الله لبنان در مناطق مرزی لبنان، تاکید کرد که حزب الله پایگاه‌های تجسسی صهیونیستی طی هفته‌های اخیر هدف قرار داده است.

الموسوی تاکید کرد که حمایت نظامی حزب الله از مقاومت فلسطینی در عملیات‌های نظامی علیه اشغالگران در شمال فلسطین اشغالی سرگرم کردن دشمنان در محور شمالی و فشار برای آتش بس در غزه است.

وی در بخش دیگری با هشدار به سران این رژیم گفت: سران اشغالگری که همواره حزب الله را تهدید نظامی به جنگی فراگیری می‌کنند، از قدرت نظامی حقیقی حزب الله غافلند.

نواف الموسوی به اشغالگران هشدار داد که کسانی که ما رو به جنگی فراگیر تهدید می‌کنند، بدانند که این جنگ آخرین نبرد خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضع داخلی لبنان نخست وزیر و رئیس پارلمان لبنان را مسئول مذاکرات با غربی‌ها در تعیین مرزهای جنوبی دانست.

وی هدف حزب الله لبنان در تبادل آتش با اشغالگران را توقف کشتار در غزه دانست.

الموسوی تاکید کرد که نشانه‌ها حاکی است که کشورهای غربی نیز اذعان دارند که شیوه ارتش اشغالگران در مقابله مقاومت در غزه شکست خورده و ناکارآمد است.

مسؤول پرونده منابع و مرزها در حزب‌الله در پایان مصاحبه خود با استناد به آمارهای سازمان ملل به عدم پایبندی به قطعنامه سازمان ملل در عدم تجاوز به حریم هوایی لبنان از سوی اشغالگران به المیادین تاکید کرد که سازمان ملل تاکنون از زمان صدور قطعنامه ۱۷۰۱ بیش از ۴۰۰ نقض حریم هوایی از سوی متجاوزان به خاک لبنان را ثبت کرده است.

کد خبر 6129569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha