جنبش حماس:

آزادی چند اسیر تغییری در شکست راهبردی اشغالگران ایجاد نمی‌کند

آزادی چند اسیر تغییری در شکست راهبردی اشغالگران ایجاد نمی‌کند

جنبش حماس ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در بیش از ۸ ماه جنگ علیه نوار غزه، اعلام کرد که آزادی چند اسیر صهیونیست تغییری در شکست راهبردی این رژیم پدید نمی‌آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای نسبت به آزادی ۴ اسیر صهیونیست از سوی ارتش رژیم صهیونیستی پس از کشتار فجیع فلسطینیان در اردوگاه النصیرات واکنش نشان داد.

جنبش حماس اعلام کرد: آنچه ارتش اشغالگران نازی در خصوص آزادی چند اسیر از غزه پس از بیش از ۸ ماه جنگ که در جریان آن از تمامی ادوات نظامی، امنیتی و تکنولوژی استفاده کرد و طی آن جنایت‌های متعددی را مرتکب شد، تغییری در شکست راهبردی آن ایجاد نمی‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: مقاومت ما همچنان شمار زیادی اسیر را در اختیار دارد و همانند عملیات اسیرگیری دلاورانه اخیر در اردوگاه جبالیا در پایان ماه گذشته، می‌تواند شمار آنان را افزایش بدهد.

جنبش حماس تاکید کرد: آنچه رسانه‌های خبری آمریکایی و اسرائیلی پیرامون مشارکت آمریکا در عملیات جنایتکارانه امروز فاش کردند، بار دیگر نقش همدستانه دولت آمریکا و دروغ‌بودن مواضع اعلامی آن درباره وضعیت انسانی در غزه را به اثبات رساند.

در ادامه این بیانیه آمده است: این جنایت هولناک در حق غیرنظامیان بی‌گناه در النصیرات ماهیت این رژیم فاشیست، جنایتکار و سرکش نسبت به ارزش‌های مدنی را ثابت می‌کند.

جنبش حماس اعلام کرد: ما از ملت‌های عرب و مسلمان و آزادگان جهان می‌خواهیم که فشارهای خود را افزایش بدهند و اقدامات خود در محکومیت تجاوز به غزه و نسل‌کشی در آن را تشدید کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما از جامعه بین‌الملل و سازمان ملل می‌خواهیم که موضعی واقعی را نسبت به این جنایت‌های ادامه‌دار اتخاذ کنند و برای توقف آن و سپردن مرتکبان این جنایت‌ها به دست عدالت تلاش کنند.

کد خبر 6130482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha