خانواده اسرای صهیونیست:

تنها راه بازگرداندن اسرا توقف جنگ و توافق مبادله اسرا است

تنها راه بازگرداندن اسرا توقف جنگ و توافق مبادله اسرا است

خانواده اسرای صهیونیست اعلام کردند که تنها راه بازگرداندن اسرای صهیونیست به سرزمین‌های اشغالی، توقف جنگ از سوی رژیم صهیونیستی و امضای توافق مبادله اسرا است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، خانواده ۴ اسیر صهیونیست که روز جاری از نوار غزه آزاد شدند با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: امروز فهمیدیم که باید برای بازگرداندن باقی اسرا هر چه سریع‌تر توافق مبادله اسرا امضا شود.

این شهرک‌نشینان تاکید کردند: باید هر کاری برای آزادی ۱۲۰ اسیر باقی‌مانده انجام داد. ما به کارزار خود برای بازگرداندن تمامی اسرا ادامه می‌دهیم. باید به تلاش برای بازگرداندن زنده یا مرده اسرا ادامه داد. هم‌اکنون باید به توافق مبادله اسرا با حماس دست پیدا کرد.

خانواده اسرای صهیونیست نزد مقاومت در نوار غزه اعلام کردند: ما به انجام توافق مبادله اسرا نزدیک می‌شویم و نباید این فرصت را از دست بدهیم. تنها راه بازگرداندن تمامی اسرا توقف جنگ از سوی اسرائیل و امضای توافق مبادله اسرا است.

درادامه این بیانیه آمده است: نمی‌توان تمامی اسرا را با عملیات ویژه بازگرداند؛ بنابراین آنان را نجات بدهید زیرا زمانی نداریم. تنها راه بازگرداندن آنان توقف جنگ است.

این شهرک‌نشینان صهیونیست بیان کردند: ما می‌ترسیم که از عملیات النصیرات برای مخالفت با توافق مبادله اسرا سو استفاده شود.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نیز به نقل از نزدیکان یکی از اسرای صهیونیست به نام «کرمل جات» اعلام کرد: عملیات آزادسازی اسرا در روز جاری با معجزه موفق شد و ممکن است عملیاتی دیگر در فردا شکست بخورد. اسرایی وجود دارند که در اسارت مرده‌اند. ما زمانی برای انتظار نداریم.

کد خبر 6130536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha